Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk på ungdomsskolen var det ikke så morsomt å dusje iallfall. Folk som hadde litt mindre tissefant enn andre ble mobba, så skjönner godt at alle ikke var så keen på å stå der i adamsdrakt og bli ledd av. Tror det fortsatt er sånn på mange skoler. Dessuten finnes det folk som rett og slett ikke synes det er noe å stå der i barräva framför alle. Det synes jeg man burde respektere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det var ikke noe stor deal det, det er som du sier heller litt cudos til vedkommende som fikk det og så gikk man ut å hadde aktivitet :shrug:
Jepp. Litt kudos, men ingen stor deal. Det var kanskje verre for sistemann på ungdomsskolen når jeg tenker meg om... Litt vanskelig å si, siden han var mobbeoffer allerede, og man gravde opp all mulig dritt om ham. Oh well. :hm:
Lenke til kommentar
I kveld kommer det en spanjol som skal bo her en uke :s Og jeg kan ikke si stort mer en dos cervezas por favor på spansk

prøv: "te quiero mostra mi pipi" :wee:

Como estas?

Moy bien, y tu? (opp ned spørsmålstegn...)

Da jeg gikk på ungdomsskolen var det ikke så morsomt å dusje iallfall. Folk som hadde litt mindre tissefant enn andre ble mobba, så skjönner godt at alle ikke var så keen på å stå der i adamsdrakt og bli ledd av. Tror det fortsatt er sånn på mange skoler. Dessuten finnes det folk som rett og slett ikke synes det er noe å stå der i barräva framför alle. Det synes jeg man burde respektere.
Faen jeg stusset lenge på hva "barräva" var :lol:

Men jau sant..er fælt for de som blir mobbet og...vel..folk er folk, stupid og ondskapsfulle som helvette så at enkelte syns det var et helvett kan jeg godt skjønne.

Lenke til kommentar
Hvorfor? Fordi Gym ikke har noe og si videre i livet? Sikkert mange yrker der det ikke har noe og si, men det blir som å si at man ikke trenger engelsk fordi det finnes mange yrker der man ikke trenger å snakke engelsk.

Nei. Fordi det fører mye lettere til mobbing av de "svake" i faget. En annen ting, som mange sikkert synes er rettferdig er det at karakteren går ut på ferdighetene og ikke en prøve man kan pugge seg en femmer dagen før. Løpe fire kilometer under 25 minutter er ikke noe du begynner på dagen før om man ikke har fulgt (deltatt aktivt) i timene.

Lenke til kommentar

Chokke, selfølgelig kan man trene seg til å løpe lengre osv. Det er enklere for noen, og noen er født gode.

Men akkurat sånn er det i andre fag også, noen har lettere for det. Noen blir født med lese og skrivevansker og etter min erfaring er ikke det at man er dårlig i sport/gym noen større grunn til å bli mobbet enn f. eks om man har dysleksi.

Jeg har alltid vært i jævlig dårlig form, aldri drevi noe seriøst med sport siden jeg alltid har syntes fotball er drit kjedelig. Er man et "typisk" mobbeoffer tror jeg man blir mobbet for "svakheten" din, uansett hva det enn skulle vært.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...