Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Chrome :) Fks når jeg skal ta hurtigsvar her viser den "baren" der man legger inn sitater, endrer skriftstil osv i standard farge, ellers er det 2stk diskusjon.no logoer.

Stylish hadde jeg fra før av.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Jeg bruker Chrome :) Fks når jeg skal ta hurtigsvar her viser den "baren" der man legger inn sitater, endrer skriftstil osv i standard farge, ellers er det 2stk diskusjon.no logoer.

Stylish hadde jeg fra før av.

Har samme problem med at fargene ikke kommer opp, men har ikke noe problem med logoen? Send et screenshot så jeg kan se?

Lenke til kommentar

øøø, jeg og vil ha det slik. :ermm:

Hvorfor har du så mange programmer? Bruker di imac?

La merke til det ganske kjapt for jeg pleier å ha "skjult dock" for å få større arbeidsområde på møcbooken.

Den jeg sitter på nå er Macbook Pro. Pleide også å ha skjult dock i en stund, men har blitt vant til å ha det sånn og trives med det :)

Lenke til kommentar

Aha, okay. Vurderer selv å bytte ut windowns pcn med en Imac 27 :love: Finere og mer stilren datamaskin skal man lete lenge etter! Ikke spiller jeg lenger heller, så har absolutt ikke behov for den stasjonære jeg har nå.

Excellent choice :thumbup:

De er heller ikke så veldig dyre i forhold til f. eks. Mac Pro.

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar

Det er jo også en måte å kaste bort penger på.

Hvordan kan man si at man kaster bort penger på noe man ønsker, noe man synes passer ens formål og foretrekker os X forran windows/linux ( nå skal jeg ikke dømme linux for mye for jeg har ikke satt meg noe særlig inn i det, men synes det ble litt rotete som en halvferdig os X versjon).

Al capone, er det final cut express jeg ser i docken der? Mistet det når jeg innstallerte ssd i møcen og lurte på om du tilfeldigvis har .dmg filen? :ph34r:

Imacen jeg har sett på vil ende på ca 21k, ikke langt fra mac pro nei, men jeg hater kabler som er bak pcn så imacen er perfekt for meg. :new_woot:

Må si at jeg er forelsket i kabinettet til mac pro da, og Xserve :love:

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...