Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Synes det var ganske interressant å lese. Visste ikke at effektene var så kraftige som du beskriver.

Det var helt sinnsykt, men er veldig mye jeg ikke klarer å få beskrevet med ord. Enkelte ting som trekanten med to trekanter i og en trekant som dekker den nedre delen er umulig i virkeligheten og man sitter igjen med mange tanker i ettertid.

 

Slimda, hvorfor hjerneblødninger?

 

Se den. Hele greia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker veldig som en drøm bare at jeg gjør ting i virkeligheten ( som å krølle med fingrene rett forran trynet) og oppfatter det som om det er mange personer som går mot meg.

 

Å sammenligne med en drøm blir ikke helt riktig, i så fall er det snakk om en veldig surrealistisk luicid dream man snakker om, for man kommer borti ting man ikke kan forestille seg.

 

Slimda, orker ikke å se den nå, får se den i morgen.

Fikk lest comments og handler tydligvis om dmt? Jeg er klar over risikoer ved bruk av stoffet, men er ikke noe jeg kommer til å bruke ofte ( typ 1-2ganger måneden), salvia derimot er fantastisk, å ha følelsen over at beina tilhører en annen person var ikke så gøy thought.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Virker veldig som en drøm bare at jeg gjør ting i virkeligheten ( som å krølle med fingrene rett forran trynet) og oppfatter det som om det er mange personer som går mot meg.

 

Å sammenligne med en drøm blir ikke helt riktig, i så fall er det snakk om en veldig surrealistisk luicid dream man snakker om, for man kommer borti ting man ikke kan forestille seg.

Har hatt en del lucid dreaming, så kjenner den følelsen.

Lenke til kommentar

Fikk lest comments og handler tydligvis om dmt? Jeg er klar over risikoer ved bruk av stoffet, men er ikke noe jeg kommer til å bruke ofte ( typ 1-2ganger måneden), salvia derimot er fantastisk, å ha følelsen over at beina tilhører en annen person var ikke så gøy thought.

Det handler om en dame som fikk hjerneblødning, derav kommentaren min. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...