Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har trippet inni helvete på n,n dmt og 50x salvia i dag, prøvd begge hver for seg og blanding. Tripprapport kommer i morgen.

Cool story, bro.

 

Tror jeg gafler ned 2g z-strain.

Fikk skrevet tripprapport, og ble tilfeldig ferdig på 1337 ord, haha it´s a sign! :tease: Skriver gjerne lange rapporter uten problem, men disse tripprapportene synes jeg er svært vanskelige å formulere.

 

Legger den i spoiler, den inneholder dmt og salvia rapport... Kan nevne at jeg ikke kom helt gjennom på dmt da, men men...

 

 

Tripprapport

 

Salvia divinorum:


Kl 22 ca

Mengde: Som hodet på en Q-tip

Setting: Lyst rom, stille.

Styrke: 50x ekstrakt

Alder: 19 år

 

Jeg har flere ganger prøvd å få effekt med salvia divinorum ekstrakt, både med 5x, 20x, 25x, 40x, og nå 50x. Jeg har aldri merket noe annet en euforisk tilstand der jeg føler jeg går på skyer, med et lettet sinn. Jeg kom tilfeldigsvis over det når jeg la på plass ting etter å ha holdt på med dmt, og tenkte at jeg kunne prøve det og se om jeg faktisk får noe effekt, som en aller siste sjanse.

Jeg tente på salvien og innhallerte all røyken som kom, uten å slippe ut noe. Jeg ventet ca 30 sekunder ( så på klokken på veggen) og ingenting skjedde. Merket absolutt ingenting. Derfor pustet jge bare lettet ut og sa til personen som var sitter for meg at det ikke funket og at jeg aldri skulle bestille dette drittet mer.

Bøyde meg mot bordet, og lente meg 45’ tilbake til sittende stilling og begynte å le ukontrollert, for å gjøre det enda verre hørtes jeg ut som ei jente som ikke har kommet til puberteten.

Jeg så plutselig at jeg satt med ryggen inntil en vindmølle som man typisk ser på gamle filmer, og bortover i horisonten var det en grusmark og jorder. Solen skulle snart gå ned.

Jeg bøyde ryggen for å sitte loddrett inntil vindmøllen med fikk dette ikke til.

Da jeg dunket for å komme se om jeg kunne klare det kom det bare ett svart område opp i øvre del av synet mitt som om jeg beveget meg utenfor «banen», altså vårt univers.

Jeg dunket hardt til og plutselig beveget dette svarte området seg som filmtape-effekt og jeg var plutselig i en inngang til en eller annen hule, der jeg så ut så var det togspor og personer bortover så langt øyet kunne se. Hulen var helt firkantet, og bestod av røde mursteiner med hvit/grå betong mellom.

Jeg så personene gå bortover, men de forsvant ikke, og på en eller annen måte beveget de seg egentlig ikke.

Jeg fikk se en film etter trippen der jeg tydligsvis satt med hendene samlet og krøllte fingrene sammen og vrei rundt og rundt i dette øyeblkk.

Jeg dyttet meg mot sofaen igjen og nå var jeg på vei opp av et hull i bakken som gikk fra inngangen til hulen til en vidunderlig hage med sommerfugler, og velsteldte blomsterbed og busker så langt jeg kunne se. Det var også et gigantisk slott, og jeg er noe usikker på om det var en fontene utenfor slottet. Dette slottet ligner på typiske slott som ligger i england.

Jeg så en kanin som hoppet forbi meg, før den plutselig ble borte, og da prøvde jeg å klatre opp av hullet. Jeg kom opp av hullet og nå befant jeg meg på en svær seilskute som var ankret til kai. Denne seilskuten ligner veldig på en veldig lang zeppelin i wow ( nei jeg spiller ikke spillet…), og her så jeg meg bare rundt. Jeg skrek tydligsvis i filmen av meg at jeg ble bløt, og at jeg ble bløt i buksen. Da begynte selvfølgelig sitteren min å le seg skakk ihjel… Det virket som om jeg ble bløt fra halsen og nedover som om det lå som et lag over kroppen min. Jeg hadde også sprellt noe enormt med beina mine under trippen ( eller hva det skal kalles) Og beinbevegelsene så ut som om jeg sprang fra noe. Dette husker jeg ikke noe av i selve trippen.

Det var helt sinnsykt synes jeg, hadde aldri forventet noe slik skulle skje etter at jeg har prøvd ut så mye salvia og ingenting har skjedd. I ca 15min etter trippen virket det som om beina mine tilhørte en annen person og at det ikke var en naturlig del av kroppen. Jeg fikk også enorm energi i beina og ble rastløs.

 

Etter ca 30 min prøvde jeg med bittelitt salvia igjen uten å veie det, men var ikke mer enn ca ¼ av et q-tip hode. Nå merket jeg ingenting, og tenkte at siden det var så lite ville jeg bare bli litt fjern noe jeg merket. Reiste meg litt og fallt rett ned i sofaen igjen. Jeg begynte å le ukontrollert, og nå var jeg igjen på det samme skiper som sist, og sto på samme side av det ( sammenlignet med en wow-zeppeling sto jeg bak det huset man går ned i båten med og på høyre side). Jeg følte at jeg ble våt denne gang også og svært sprellen. Ifølge sitteren min sprellte jeg endel med beina denne gangen også, men denne «trippen» varte i svært få minutter i forhold til den første som varte i 10min ca.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tripprapport

 

 

Dmt:

Kl 21:00 ca

Mengde: 35mg

Setting: Mørkt rom, og helt stille.

Alder: 19 år

Jeg fyrte dmt’en fra en lyspære som jeg hadde koblet to slanger til, for å få en kjapp løsning som et alternativ til «the machine». Også for å unngå at dmt’en skulle ta fyr.

Jeg innhallerte røyken, og fikk smake på den verste røyken jeg har smakt, salvia, stinkbomber, og offentlige urinaler lukter parfyme i sammenligning. Det reiv relativt godt i pustehullet, men klarte å holde det lenge nok nede til å få effekt.

Jeg lukket øyene og la meg ned på sofaen ute i «boden». Første jeg la merke til var at det var helt mørkt men noen regnbuefarger som la seg veldig svakt over det mørke området. Deretter kom det 3 svarte sirkler jeg ikke kunne se, men jeg kunne på en måte se dem også. Rundt de svarte sirklene var det noen flammer av regnbuefarger. Jeg ble litt redd når jeg så at det kom et svært uskarpt ansikt jeg ikke klarer å tolke helt over det hele, med to svære øyne. Dette ansiktet kom forsiktig frem og dekket hele «synet» flere ganger. Det virket som ei dame men jeg er veldig usikker, hadde en krone eller noe lignende på hodet, og selve ansiktet virket til å være hogget inn i en grønn/grå overflate.

Etter at dette ansiktet hadde forsvunnet for første gang Dukket det opp en blå trekant. Denne blå trekanten var meget spesiell og jeg fikk tegnet den opp så skal se om jeg klarer å lage noe i paint.

I denne trekanten var det to trekanter og under trekantene var det en trekant som dekker resten av området, inni de to øverste trekantene var det noen øyne, men virket mer som to sirkler blant alle tegnene og symbolene.

Denne figuren viste seg på venstre øye i litt over normal «øyehøyde». Plutselig kom det to enorme øyne fra høyre og beveget seg mot venstre, før de forsvant. Disse øynene ligner enorm mye på et tigerøye som er strukket som et egg, med en pupill som også er strukket som et egg.

Øynene forsvant og jeg merket et hvitt lys fra venstre øye som kom fra siden av men jeg fikk aldri vite hva det var for noe, så jeg ignorerte det. Plutselig kunne jeg se som et tredje øye mellom øynene at det kom en figur i det fjerne mot meg og fløy rett på meg før jeg støkk noe enormt med en puls som var høyere enn når jeg jogger.

 

Denne figuren var som en katt med lukkede øyne, og en munn som smilte bredt men er litt usikker om den smilte for det kom en svart røyk fra den og det røyken kom i kontakt med forsvant. Den hadde heller ingen kropp, men kun et hode, resten var skygge noe alà voldemort tåke langs bakken.

 

Kan også nevnes at dette var min jomfrutur på dmt, og jeg føler jeg sitter igjen med et budskap jeg ikke klarer å tolke med noen ord. Det var helt sinnsykt.

Prøvde også salvia en time etterpå, noe som ga enorme effekter men kan fortsatt ikke måle seg med hvilke tanker jeg sitter igjen med etter Dmt trippen.

 

Bilder som viser hva jeg mener i trippen, nå får dere se mine enorme paint skillz...

post-259353-0-59155200-1331677334_thumb.jpg

post-259353-0-63530500-1331677339_thumb.png

post-259353-0-86262800-1331677344_thumb.jpeg

 

 

 

Lenke til kommentar

Synes det var ganske interressant å lese. Visste ikke at effektene var så kraftige som du beskriver.

Det var helt sinnsykt, men er veldig mye jeg ikke klarer å få beskrevet med ord. Enkelte ting som trekanten med to trekanter i og en trekant som dekker den nedre delen er umulig i virkeligheten og man sitter igjen med mange tanker i ettertid.

 

Slimda, hvorfor hjerneblødninger?

Lenke til kommentar

Synes det var ganske interressant å lese. Visste ikke at effektene var så kraftige som du beskriver.

Det var helt sinnsykt, men er veldig mye jeg ikke klarer å få beskrevet med ord. Enkelte ting som trekanten med to trekanter i og en trekant som dekker den nedre delen er umulig i virkeligheten og man sitter igjen med mange tanker i ettertid.

Ja, skjønner den. Eller.. jeg skjønner ikke, for har ikke prøvd :p Men kan hvertfall forestille meg følelsen. Litt som å drømme, kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...