Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Do it.

Tenkt deg noen destinasjoner da?

 

Egentlig ikke, annet enn at jeg har lyst til å møte ei fransk chick jeg kjenner. Og en dude fra kroatia som forhåpentligvis også har sommerferie.

Har en del steder jeg gjerne kunne dradd, men sliter med å finne en logisk rute.

Det at interrailbiletten ikke gjelder i Albania + et par av nabolandene gjør ikek planlegging noe enklere, for tenkte meg egentlig innom hellas og tyrkia. (kan ta båt fra hellas til Italia da riktignok)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig ikke, annet enn at jeg har lyst til å møte ei fransk chick jeg kjenner. Og en dude fra kroatia som forhåpentligvis også har sommerferie.

Har en del steder jeg gjerne kunne dradd, men sliter med å finne en logisk rute.

Det at interrailbiletten ikke gjelder i Albania + et par av nabolandene gjør ikek planlegging noe enklere, for tenkte meg egentlig innom hellas og tyrkia. (kan ta båt fra hellas til Italia da riktignok)

Gjelder det ikke i Albania? Hmmm. Trodde det bare var gamle sovjet det ikke gjaldt i. Håper det ikke gjelder flere land fra Balkan, for da kan det kreve litt omberegninger fra min side.

Jeg regner med at du tar en månedsbillett?

Lenke til kommentar

Lars, kan jeg spørre om noe? Uten et ja spør jeg likevel: Er det lov å poste linker til torrents på forumet her?

 

Det er ekstra lovlig hvis man har V for vendetta-avatar og bare "I iz anon!!!! hacking for teh lulzzzzz!"

True, true. Skal vi to ta en tur innom Mc donalds? Har ikke spist der på evigheter.

Lenke til kommentar

Gjelder det ikke i Albania? Hmmm. Trodde det bare var gamle sovjet det ikke gjaldt i. Håper det ikke gjelder flere land fra Balkan, for da kan det kreve litt omberegninger fra min side.

Jeg regner med at du tar en månedsbillett?

 

Mener det var albania, sjekk det opp, mener jeg leste at det var et par av landene der også det ikke gjaldt.

Blir nok månedsbilett hvis jeg får meg fri såppas lenge sammenhengende ;)

 

Får håpe det er enkelt å treffe folk da, vet ikek hvor mange som reiser i Europa jeg, er vel kanskje en del selv om det ikke er det mest spennende.

Jeg tror ikke jeg hopper rett på asia som soloreiser :p

Mye enklere denne måten ihvertfall.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...