multisync Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Do it. Tenkt deg noen destinasjoner da? Egentlig ikke, annet enn at jeg har lyst til å møte ei fransk chick jeg kjenner. Og en dude fra kroatia som forhåpentligvis også har sommerferie. Har en del steder jeg gjerne kunne dradd, men sliter med å finne en logisk rute. Det at interrailbiletten ikke gjelder i Albania + et par av nabolandene gjør ikek planlegging noe enklere, for tenkte meg egentlig innom hellas og tyrkia. (kan ta båt fra hellas til Italia da riktignok) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er vel lov om linkene er lovlige? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg tenkte på linker til pirated materiale. Skulle egentelig vært lovlig, selve downloadingen er det som er ulovlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Lars, kan jeg spørre om noe? Uten et ja spør jeg likevel: Er det lov å poste linker til torrents på forumet her? Det er ekstra lovlig hvis man har V for vendetta-avatar og bare "I iz anon!!!! hacking for teh lulzzzzz!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Skulle egentelig vært lovlig, selve downloadingen er det som er ulovlig. Ok Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 @McDonaldsAvatar-dude Må ikke være medlem av noe for å like noe. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Egentlig ikke, annet enn at jeg har lyst til å møte ei fransk chick jeg kjenner. Og en dude fra kroatia som forhåpentligvis også har sommerferie. Har en del steder jeg gjerne kunne dradd, men sliter med å finne en logisk rute. Det at interrailbiletten ikke gjelder i Albania + et par av nabolandene gjør ikek planlegging noe enklere, for tenkte meg egentlig innom hellas og tyrkia. (kan ta båt fra hellas til Italia da riktignok) Gjelder det ikke i Albania? Hmmm. Trodde det bare var gamle sovjet det ikke gjaldt i. Håper det ikke gjelder flere land fra Balkan, for da kan det kreve litt omberegninger fra min side. Jeg regner med at du tar en månedsbillett? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) I'll be back. Skal dusje. Endret 13. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Må ikke være medlem av noe for å like noe. Ditto. Jeg digger nazister, men det betyr ikke at jeg er med i fåkkings Nasjonal Samling. Endret 13. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Folk klager på at folk snakker skjit til/om/på/for andre på nett uten å oppgi navn. Håper også alle som deltar i div. demonstrasjoner slutter å dekke til ansiktet sitt, faen for en gjeng patetiske pyser. Og ellers da? Pizza = spist. Ikke mett... Hva gjøre? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Lars, kan jeg spørre om noe? Uten et ja spør jeg likevel: Er det lov å poste linker til torrents på forumet her? Det er ekstra lovlig hvis man har V for vendetta-avatar og bare "I iz anon!!!! hacking for teh lulzzzzz!" True, true. Skal vi to ta en tur innom Mc donalds? Har ikke spist der på evigheter. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Pizza = spist. Ikke mett... Hva gjøre? Pizza 2 = Spise? Endret 13. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Gjelder det ikke i Albania? Hmmm. Trodde det bare var gamle sovjet det ikke gjaldt i. Albania er vel så godt som... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Pizza 2 = Spise? Fryser = tom (ikke en person ved navn Tom, men at det ikke er innhold i fryser) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Gjelder det ikke i Albania? Hmmm. Trodde det bare var gamle sovjet det ikke gjaldt i. Håper det ikke gjelder flere land fra Balkan, for da kan det kreve litt omberegninger fra min side. Jeg regner med at du tar en månedsbillett? Mener det var albania, sjekk det opp, mener jeg leste at det var et par av landene der også det ikke gjaldt. Blir nok månedsbilett hvis jeg får meg fri såppas lenge sammenhengende Får håpe det er enkelt å treffe folk da, vet ikek hvor mange som reiser i Europa jeg, er vel kanskje en del selv om det ikke er det mest spennende. Jeg tror ikke jeg hopper rett på asia som soloreiser Mye enklere denne måten ihvertfall. Endret 13. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Pizza 2 = Spise? Fryser = tom (ikke en person ved navn Tom, men at det ikke er innhold i fryser) Telefonnummer til Peppes = 2222 5555 Ellers, gjennomsøk skapet etter noe digg Endret 13. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Peppes = Overprisa Lokal pizzasjappe da. Eller kebab. Eller McDonalds. You catch the drift. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Eller kjøpe ferdigpizza?.. Ser dere senere. ( L4rs jeg har lagd videoen, laster den opp i pausen kl 9 i morgen ) Ta vare på dere selv. Endret 13. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Eller kjøpe ferdigpizza?.. Ja, men ikke like godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg