Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Har blitt så mainstream å si "ironi funker ikke på nettet" at det er kvalmt :sick:

Er da ikke vanskelig i det hele tatt, men er mange som ikke kan skrive ironisk, og da kan man selvfølgelig ikke oppdage det siden det ikke er.

 

Det kan være vanskelig å forstå ironi om en ikke har nok referansegrunnlag til å avgjøre om det er sannsynlig at personen som skriver ironisk faktisk er ironisk eller ikke. Det hjelper vel ikke akkurat på at en del personer som skriver på nettet generelt er idioter/mentalt ustabile/whatever og ei heller når ironiske meninger blir ytret i en tråd som denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What do?

Reise alene eller ikke reise?

Vennene mine sier at jeg er gal, og at de ikke skjønner hvordan jeg kan gjøre det. Men samtidig så kan/vil ikke de bli med :p

 

Tror bare jeg får meg så mye sammenhengende ferie til sommeren som mulig, kjøper meg en interrail-bilett og ser hvor jeg ender opp.

Lenke til kommentar

What do?

Reise alene eller ikke reise?

Vennene mine sier at jeg er gal, og at de ikke skjønner hvordan jeg kan gjøre det. Men samtidig så kan/vil ikke de bli med :p

 

Tror bare jeg får meg så mye sammenhengende ferie til sommeren som mulig, kjøper meg en interrail-bilett og ser hvor jeg ender opp.

 

Reiste alene i vinter. Funka greit det, selv om jeg ikke er så veldig sosial av meg. (Skal dog sies at jeg også møtte kjente på deler av turen, og det var planlagt, så det hjalp jo litt).

Lenke til kommentar

What do?

Reise alene eller ikke reise?

Vennene mine sier at jeg er gal, og at de ikke skjønner hvordan jeg kan gjøre det. Men samtidig så kan/vil ikke de bli med :p

 

Tror bare jeg får meg så mye sammenhengende ferie til sommeren som mulig, kjøper meg en interrail-bilett og ser hvor jeg ender opp.

Do it.

Tenkt deg noen destinasjoner da?

Lenke til kommentar

Lars, kan jeg spørre om noe? Uten et ja spør jeg likevel: Er det lov å poste linker til torrents på forumet her?

Du kan spørre om noe. Ja, du har lov til å lenke til torrents. Gitt at det er lovlige torrents som f.eks. en Linux-distro. Derimot har du ikke lov til å lenke til piratkopiert materiale uansett overføringsprotokoll.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...