Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste ikke om jeg skulle slå den med en hammer eller slippe den løs i går... Ellers har jeg ikke tenkt noe særlig på det før nå... Dårlig samvittighet? - hmm.. vil ikke si det...

Det er bare å sleppe den løs egentlig. Hammer blir så gris. Dessuten så er den lette bytte for en ugle eller en katt eller whatever når den er skada så den kommer til nytte. Ingenting å ha dårlig smavittighet for heller. Er tross alt bare snakk om en liten mus.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Visste ikke om jeg skulle slå den med en hammer eller slippe den løs i går... Ellers har jeg ikke tenkt noe særlig på det før nå... Dårlig samvittighet? - hmm.. vil ikke si det...

Det er bare å sleppe den løs egentlig. Hammer blir så gris. Dessuten så er den lette bytte for en ugle eller en katt eller whatever når den er skada så den kommer til nytte. Ingenting å ha dårlig smavittighet for heller. Er tross alt bare snakk om en liten mus.

Trodde du visste bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Trodde du visste bedre enn dette.

Godt du ikke hadde noen motargumenter og måtte ty til billige hersketeknikker i stedet. Det bygger oppunder min tro på at jeg har rett.

Herregud, jeg vet ikke hva billige hersketeknikker betyr en gang. Trodde virkelig ikke det var nødvendig med motargumeneter for noe slikt.

Lenke til kommentar

Ironi funker generelt dårlig på nettet ;)

I grunn ikke. Bare folk som ikke skjønner ironi som mener noe annet.

Har blitt så mainstream å si "ironi funker ikke på nettet" at det er kvalmt :sick:

Er da ikke vanskelig i det hele tatt, men er mange som ikke kan skrive ironisk, og da kan man selvfølgelig ikke oppdage det siden det ikke er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...