L4r5 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 http://www.vice.com/en_uk/read/deep-inside-the-chain-pub-piss-dungeon Ok, hvem av dere har vært i England nylig? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Visste ikke om jeg skulle slå den med en hammer eller slippe den løs i går... Ellers har jeg ikke tenkt noe særlig på det før nå... Dårlig samvittighet? - hmm.. vil ikke si det... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Visste ikke om jeg skulle slå den med en hammer eller slippe den løs i går... Ellers har jeg ikke tenkt noe særlig på det før nå... Dårlig samvittighet? - hmm.. vil ikke si det... Det er bare å sleppe den løs egentlig. Hammer blir så gris. Dessuten så er den lette bytte for en ugle eller en katt eller whatever når den er skada så den kommer til nytte. Ingenting å ha dårlig smavittighet for heller. Er tross alt bare snakk om en liten mus. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Visste ikke om jeg skulle slå den med en hammer eller slippe den løs i går... Ellers har jeg ikke tenkt noe særlig på det før nå... Dårlig samvittighet? - hmm.. vil ikke si det... Det er bare å sleppe den løs egentlig. Hammer blir så gris. Dessuten så er den lette bytte for en ugle eller en katt eller whatever når den er skada så den kommer til nytte. Ingenting å ha dårlig smavittighet for heller. Er tross alt bare snakk om en liten mus. Trodde du visste bedre enn dette. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 http://www.vice.com/en_uk/read/deep-inside-the-chain-pub-piss-dungeon Ok, hvem av dere har vært i England nylig? Det var nok Bundy. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Kan trøste deg med at det er en viss sannsynlighet for at en av de to musene jeg tok i dag var den jeg slapp løs i går... Fang musene og bruk nakkestrekk for å drepe dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Trodde du visste bedre enn dette. Godt du ikke hadde noen motargumenter og måtte ty til billige hersketeknikker i stedet. Det bygger oppunder min tro på at jeg har rett. 1 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 En morsom måte å kvitte seg med mus på er potetkanon, teip den inn i en liten avispapirball og foff!! up, up and away! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 En morsom måte å kvitte seg med mus på er potetkanon, teip den inn i en liten avispapirball og foff!! up, up and away! Det er tortur! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Kan man ikke bare skaffe seg katt? 1 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 En morsom måte å kvitte seg med mus på er potetkanon, teip den inn i en liten avispapirball og foff!! up, up and away! Det er tortur! Og et lite hint av ironi. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Trodde du visste bedre enn dette. Godt du ikke hadde noen motargumenter og måtte ty til billige hersketeknikker i stedet. Det bygger oppunder min tro på at jeg har rett. Herregud, jeg vet ikke hva billige hersketeknikker betyr en gang. Trodde virkelig ikke det var nødvendig med motargumeneter for noe slikt. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 En morsom måte å kvitte seg med mus på er potetkanon, teip den inn i en liten avispapirball og foff!! up, up and away! Haha, det løser jo problemet med transport også :!: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 En morsom måte å kvitte seg med mus på er potetkanon, teip den inn i en liten avispapirball og foff!! up, up and away! Det er tortur! Og et lite hint av ironi. Ironi funker generelt dårlig på nettet Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Ironi funker generelt dårlig på nettet I grunn ikke. Bare folk som ikke skjønner ironi som mener noe annet. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Herregud, jeg vet ikke hva billige hersketeknikker betyr en gang. Trodde virkelig ikke det var nødvendig med motargumeneter for noe slikt. Slapp av. Jeg bare fyrer oppunder deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Pass deg, var like før jeg sa noe ganske stygt til deg! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Ironi funker generelt dårlig på nettet I grunn ikke. Bare folk som ikke skjønner ironi som mener noe annet. Har blitt så mainstream å si "ironi funker ikke på nettet" at det er kvalmt Er da ikke vanskelig i det hele tatt, men er mange som ikke kan skrive ironisk, og da kan man selvfølgelig ikke oppdage det siden det ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg