henbruas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Deodorant + lighter = brent deodorant = klærne mine stinker. :O Dustete pøbler man har i klassen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oooooh! JA! da blir det party-party! Kan jeg komme? Live forestillng Enda bedre ^^. Også kan du og L4r5 gå på duoshop og kjøpe den rosa dildoen med pjuskehale (ja, vi var der og så). JAAAAA! Men da må jeg og sirlaks leie lanker når vi går inn og handler Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Enda bedre ^^. Også kan du og L4r5 gå på duoshop og kjøpe den rosa dildoen med pjuskehale (ja, vi var der og så). Håper da det Aalton x) Vi må ha glidemiddel også Jeg tviler, jeg har erfaring Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Å lage dusk tar jo evigheter! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er forumkaféen, what did you except? Except? Mener du expect? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Enda bedre ^^. Også kan du og L4r5 gå på duoshop og kjøpe den rosa dildoen med pjuskehale (ja, vi var der og så). Håper da det Aalton x) Vi må ha glidemiddel også Jeg tviler, jeg har erfaring Og L4r5 klager på at jeg har orgasme, mens han selv sitter å planlegger sex-festen sin hos SirSlask Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. Ringe meg først pusekatten? vintermåne: Jeg KLAGA ikke Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Å lage dusk tar jo evigheter! Hvorfor skal du lage dusk? Forresten, du skylder meg et badminton-sett. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Deodorant + lighter = brent deodorant = klærne mine stinker. :O Dustete pøbler man har i klassen. :O Slemmingene! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. Ring til Espen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. Ringe meg først pusekatten? Japp. Må bare ta det bildet først^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er forumkaféen, what did you except? Except? Mener du expect? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. I'm Waiting for a call my dear Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. *slår av telefonen* Ida er og blir skummel Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. I'm Waiting for a call my dear I am sitting in front of my dear Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Deodorant + lighter = brent deodorant = klærne mine stinker. :O Dustete pøbler man har i klassen. O nay, er du her igjen? Håper du ikke husker hvem jeg er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *slår av telefonen*Ida er og blir skummel Nå må du gi deg. Ida er skjønn liten pusekatt hun. Sånn man kan klappe på og kose med. ... og planlegge massemord og stalking med Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. Ringe meg først pusekatten? vintermåne: Jeg KLAGA ikke Så klart du ikke gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg