LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vil deg bare godt, jeg er svært åpen og plasserer ikke mennesker i ulike "grupper og rang" etter hudfarge eller borgerskap. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du er så sinnsykt bra. Takk, jeg vet. Men jeg prøver å ikke la det gå til hodet på meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vil deg bare godt, jeg er svært åpen og plasserer ikke mennesker i ulike "grupper og rang" etter hudfarge eller borgerskap. Jeg plasserer alle i grupper. "Meg" og "resten av befolkningen". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ikke jeg som har bestemt Åjoda. Alt er din feil. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvilken film? Gjøkeredet. Eller One Flew Over The Cuckoo's Nest. Jeg vil deg bare godt, jeg er svært åpen og plasserer ikke mennesker i ulike "grupper og rang" etter hudfarge eller borgerskap. Raring På en god måte. Takk, jeg vet. Men jeg prøver å ikke la det gå til hodet på meg. Du har åpenbart lykkes. Godt jobba Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Gjøkeredet. Eller One Flew Over The Cuckoo's Nest. Awh, nå skulle du bli liksomsinna og skjenne på meg. Oh well. Har ikke sett filmen, men hørt mye om den. Det er ekstremt mange "må-se"-filmer jeg ikke har sett, rett og slett fordi jeg hater å se film alene... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vil deg bare godt, jeg er svært åpen og plasserer ikke mennesker i ulike "grupper og rang" etter hudfarge eller borgerskap. Best for deg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Nå, skal vi gifte oss? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har ikke sett filmen, men hørt mye om den. Det er ekstremt mange "må-se"-filmer jeg ikke har sett, rett og slett fordi jeg hater å se film alene... Det er umulig å se film med noen. Spesielt når det gjelder slike filmer. Du skal fokusere 100% på filmen, ikke på folkene rundt deg. De ødelegger alt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Awh, nå skulle du bli liksomsinna og skjenne på meg. Oh well. Men jeg er jo i så godt humør Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du har åpenbart lykkes. Godt jobba Du vet, det var først da jeg slutta å være høy på pæra at jeg ble perfekt. True story. Men jeg er jo i så godt humør Du er som Mary-freaking-poppins på lykkepiller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det er umulig å se film med noen. Spesielt når det gjelder slike filmer. Du skal fokusere 100% på filmen, ikke på folkene rundt deg. De ødelegger alt. Unlikely. I de absolutt fleste filmtilfeller, sitter jeg og kjeder meg om jeg ikke har noen å se på film med. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Man er bare perfekt i det fjerde univers. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 God kveld, mine venner! Hvordan har vi det i dag? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du vet, det var først da jeg slutta å være høy på pæra at jeg ble perfekt. True story. Jeg tror deg. Tell me more Du er som Mary-freaking-poppins på lykkepiller. Det er det fineste komplimentet jeg noen gang har fått Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 God kveld, mine venner! Hvordan har vi det i dag? Jeg vet ikke med deg, men jeg har det ganske greit. Litt vondt i kneet etter en fylla-skade fra helga og litt sliten etter trening, men ellers fit for fight. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Unlikely. I de absolutt fleste filmtilfeller, sitter jeg og kjeder meg om jeg ikke har noen å se på film med. Da ser du feil! God kveld, mine venner! Hvordan har vi det i dag? Jeg må tisse. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 God kveld, mine venner! Hvordan har vi det i dag? Hatt det helt greit i dag, enda bedre nå. Hvordan har du hatt det i dag? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg må tisse. Det må jeg og :/ Men doen er hele 6 trappetrinn ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg