Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Heihei ^^ Dere er ganske enkle å glede, det er greit Du har ikke gledet meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du har ikke gledet meg. Dingdong, sing a happy song, tingelineling, tralalalala... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Skal jeg glede deg? pleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikken Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ding dong, ding dong, i kicked king kong putting him back to his tong tong. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Så lenge jeg har noen å dele morsomme/interessante ting med, så er jeg fornøyd. Irrelevant om personen heter Hedvig, Facebook eller Diskusjon.no Skal jeg glede deg? pleasepostbildeavpikkenpleasepostbildeavpikkenpleasepostbildeavpikken Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Dingdong, sing a happy song, tingelineling, tralalalala... Jeg vet ikke engang hva det der er for noe... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 pleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikken Jooo, gjør det, gjør det, gjennomfør det! Som lillesøstrea mi alltid sier. Så lenge jeg har noen å dele morsomme/interessante ting med, så er jeg fornøyd. Irrelevant om personen heter Hedvig, Facebook eller Diskusjon.no Hmmm Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Skal jeg glede deg? Du skal få lov til å prøve. Btw, ikke hør på Lars. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Så lenge jeg har noen å dele morsomme/interessante ting med, så er jeg fornøyd. Irrelevant om personen heter Hedvig, Facebook eller Diskusjon.no Hei Skal jeg glede deg? pleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikkenpleaseikkepostbildeavpikken Alle skal få, alle tjener på det. Skal jeg glede deg? Du skal få lov til å prøve. Btw, ikke hør på Lars. Hva sier du til en romantisk tur på byen der vi først drikker før vi tar turen til hjem til deg. Hjemme hos deg tar vi begge hver vår blotter, før vi beveger oss inn i det fjerde univers. Om du ønsker kan jeg gi deg en bit sjokolade også, har sendt til wizzlee før så. Endret 12. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet ikke engang hva det der er for noe... Syng det med en glad melodi i hodet, gjerne mens du flakser litt rundt og vifter med armene. Så blir du så glad så Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Så blir du så glad så Eventuelt innlagt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Syng det med en glad melodi i hodet, gjerne mens du flakser litt rundt og vifter med armene. Så blir du så glad så Jeg er allerede glad, trenger ikke å ta med meg gal på kjøpet... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Haha, spesiellt hedvig! Les posten over mr gangsta avatar. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Eventuelt innlagt. Tenk så morsomt du kan ha det der da! Har du ikke sett Gjøkeredet? Jeg er allerede glad, trenger ikke å ta med meg gal på kjøpet... Ja, men da trenger jeg jo ikke jobbe for å gjøre deg gladere For mye av en god ting, og alt det der. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Du har ikke gledet meg. Dingdong, sing a happy song, tingelineling, tralalalala... Prøvde det og nå har jeg halvveis latterkrampe. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Tenk så morsomt du kan ha det der da! Har du ikke sett Gjøkeredet? For en idiotisk oversettelse det der er. Skjønte nesten ikke hvilken film du snakket om engang... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Tenk så morsomt du kan ha det der da! Har du ikke sett Gjøkeredet?Selvfølgelig har jeg sett den. Tok det som forberedende studie. Så koko som jeg er av og til så er det bare et tidspørsmål før jeg blir avslørt og lagt inn på et rom med myke vegger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Haha, spesiellt hedvig! Les posten over mr gangsta avatar. Er det bare fordi jeg er svart? Hvorfor vil du meg så mye vondt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Prøvde det og nå har jeg halvveis latterkrampe. Det er jo bra For en idiotisk oversettelse det der er. Skjønte nesten ikke hvilken film du snakket om engang... Ikke jeg som har bestemt Selvfølgelig har jeg sett den. Tok det som forberedende studie. Så koko som jeg er av og til så er det bare et tidspørsmål før jeg blir avslørt og lagt inn på et rom med myke vegger. Den er så sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg