LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har vært en relativt kjedelig dag på jobb, ellers har jeg hørt musikk, og lest litt om "the machine" som jeg vurderer å lage. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hedvig! Kom deg på Skype! Sendte deg en Youtube-video. Mamma okkuperer dataen akkurat nå Sett fyr på den! Den brente jords taktikk er veldig effektiv mot uønsket okkupasjon. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvordan ønsker du å få noe som inneholder mye metall til å brenne? Har prøvd å brenne et gammel hovedkort med gassbrenner, men gikk dårlig. Kan brenne et am3 hovedkort om dere trenger bevis. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jaaa, la oss se du brenner et am3 hovedkort. So excited im about to burst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvordan ønsker du å få noe som inneholder mye metall til å brenne? Har prøvd å brenne et gammel hovedkort med gassbrenner, men gikk dårlig. Kan brenne et am3 hovedkort om dere trenger bevis. Er da bare å ansette en hacker det? How to blow up your computer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvordan ønsker du å få noe som inneholder mye metall til å brenne? Har prøvd å brenne et gammel hovedkort med gassbrenner, men gikk dårlig. Kan brenne et am3 hovedkort om dere trenger bevis. Dynke den i bensin eller diesel. Brenner nok en liten stund hvertfall. Sett i gang. Dette vil jeg se. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har vært en relativt kjedelig dag på jobb, ellers har jeg hørt musikk, og lest litt om "the machine" som jeg vurderer å lage. The machine? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jaaa, la oss se du brenner et am3 hovedkort. So excited im about to burst. Ser sarkasmen i innlegget, men poenget mitt var at det skal godt gjøres å få en pc til å brenne. Slimda, lukter shiet hele veien hit. L4r5, legger ut film i morgen, vil du at jeg skal gjøre noe spesielt eller bare brenne det? Jeg har zippobensin som jeg kan helle over det. Er tros alt bare et gigabyte ddr2 drittkort Kammizez The machine er en "bong" som funker spesielt bra til dmt. Endret 12. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Slimda, lukter shiet hele veien hit. Trygg lenke, helt genuint. Jeg linker ikke til skit på forumet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Kammizez The machine er en "bong" som funker spesielt bra til dmt. Ehm. Tror du må utdype ennå litt mer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg mistenker det er en skotte som snakker. Hæææ, haha Sett fyr på den! Den brente jords taktikk er veldig effektiv mot uønsket okkupasjon. Raring ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Woo, nay pen, pen! Nay pen, peeen! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 L4r5, legger ut film i morgen, vil du at jeg skal gjøre noe spesielt eller bare brenne det? Jeg har zippobensin som jeg kan helle over det. Er tros alt bare et gigabyte ddr2 drittkort Putt det i en blender når det er "utbrent". Pulveret som blir igjen fyller du i en ballong sammen med helium (fås på teknikkmagasinet) og send det hele avgårde. Husk å feste på en lapp der du ber om at folk sender deg en epost om de finner ballongen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Kammizez The machine er en "bong" som funker spesielt bra til dmt. Ehm. Tror du må utdype ennå litt mer. Ok The machine er en bong som man lett kan lage selv ut ifra fks en glassflaske. Dmt tåler ikke så høye temperaturer før virkestoffet i det vil ødelegges, og derfor varmer man det gjerne imens det er inni glassflasken slik at det ikke blir direkte kontakt med stoffet og flammen. Sånn veldig kjapt forklart... Synes det ble litt drøyt lars, men jeg kan skrive inn brukernavnet ditt. Endret 12. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Woo, nay pen, pen! Nay pen, peeen! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Woo, nay pen, pen! Nay pen, peeen! Heia Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Synes det ble litt drøyt lars, men jeg kan skrive inn brukernavnet ditt. Ok, skriv ut et bilde av meg som du legger på hovedkortet før du setter fyr på det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Det skal jeg med glede gjøre. Har et lagret her en plass på harddisken Jeg skal printe ut avatarene til dere alle Endret 12. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Heia Heihei ^^ Dere er ganske enkle å glede, det er greit Aah, digg, trenger ikke være på forelesning før halv ett i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg