Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg har faktisk ikke sett noe særlig jeg heller, men har sett mange intervjuer med ham, og lest mange av artiklene han har skrevet og lignende. Han er utrolig inspirerende for meg i hvertfall, og har gitt meg utrolig mange fine ideer og innfallsvinkler for hvordan jeg vil legge opp undervisningen for at den skal være givende, og få med alle sammen. Det høres bra ut. Men sexy var han ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Lærere må være det mest selvopptatte yrket. Supermodeller? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Lærere må være det mest selvopptatte yrket. Ok. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Lærere må være det mest selvopptatte yrket. Supermodeller? Når ikke opp. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Wow, på tide å avsløre Datasmurfparodien min nå før det tar helt av her. Sklidde aldri på et bananskall så jeg ikke kunne lage pannekaker. Er heller ikke en foredragsholder, overvektig eller har en overvektig kompis med helt syke meninger. Utrolig hvor lite kritiske noen personer her er, spesielt deg, Slimda! Dette betyr også at jeg er i stand til en omgang med deg, Hansern! Du har nummeret mitt. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Pfft, aksjermeglere og andre kapitalistsvin er mer selvopptatte enn lærere noensinne vil bli. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vel. Datasmurf er vel et levende eksempel på at du kunne ha vært seriøs, Spleen. Ironi virker bare når det er usannsynlig eller ikke mulig. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det er det strengt tatt i dette tilfellet. Datasmurf er et sosialt eksperiment. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Utrolig hvor lite kritiske noen personer her er, spesielt deg, Slimda! Det er en grunn til jeg spør om kilder, fordi jeg ikke tror en beng på det du skrev. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Wow, på tide å avsløre Datasmurfparodien min nå før det tar helt av her. Dette betyr også at jeg er i stand til en omgang med deg, Hansern! Du har nummeret mitt. Stående applaus! PS: Ringer deg på torsdag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Wow, på tide å avsløre Datasmurfparodien min nå før det tar helt av her. Sklidde aldri på et bananskall så jeg ikke kunne lage pannekaker. Er heller ikke en foredragsholder, overvektig eller har en overvektig kompis med helt syke meninger. Utrolig hvor lite kritiske noen personer her er, spesielt deg, Slimda! Jeg lo godt av innleggene. Nå har ikke jeg lest spesielt mange innlegg av Datasmurf og vet ikke hvor på kornet du tok ham, men det var en veldig god parodi på ca. halvparten av innleggene på FB-veggen min. Det går som regel i en blanding av matlaging, sykdom og TV-serier, godt iblandet offer-mentalitet og sterke meninger. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hva var temaet for foredraget hans (blankeark-duden)? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Faen, dere er teite http://gfx.dagbladet.no/labrador/101/101602/10160229/jpg/active/960x.jpg For en ekkel kar. Tror jeg har bedre peiling på menn enn deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Lærere må være det mest selvopptatte yrket. Lektor teller ikke under "lærer", sant? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) De er de verste er jeg redd. Endret 12. mars 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ser ikke noe problem i å være selvopptatt Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Sveisann sveisann. Digg å slutte tidlig og ha en Bjønn i kjøleskapet... Awesome vær ute. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Føler meg nesten truffet, såra, vonbroten m.m., men så kom jeg på at jeg allerede tilhører et yrke bestående av elitister og selvgode jævler, der jeg absolutt ikke er unntaket. Så... hva er galt med å være selvgod? Det er ikke som om jeg er det UFORTJENT, sånn som lærere. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Lærere må være det mest selvopptatte yrket. Det morsomme er at respekten for læreryrket, samt kunnskapen har dalt over årene, mens lærernes selvopptatthet har økt. .. på generelt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg