Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hva slags person strør rundt seg med bananskall på rommet sitt? *edit* Og hvorfor heter det bananskall og ikke bananskinn? Endret 12. mars 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Dyr har skinn, frukt, grønnsaker og skalldyr har skall? I dunno. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ja, fikk i sove i går kveld, så jeg labbet inn på kjøkkenet og åpnet kjøleskap. Tok ut en klasse bananer, en pose bamsemoms, en pose smash og en 0,5l Pepsi Max og gikk tilbake i senga mi for å titte litt på Ungkaren på TVNorge (Ugh, de sender jo bare dritt å TV om natta). Så etter noen timer, kanskje i 4-5-tiden så hadde jeg klart å spist opp alt. Dette tenkte jeg selvfølgelig ikke på når jeg stod opp i dag, da. Ugh. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hva slags person strør rundt seg med bananskall på rommet sitt? Si det, du. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Ja, fikk i sove i går kveld, så jeg labbet inn på kjøkkenet og åpnet kjøleskap. Tok ut en klasse bananer, en pose bamsemoms, en pose smash og en 0,5l Pepsi Max og gikk tilbake i senga mi for å titte litt på Ungkaren på TVNorge (Ugh, de sender jo bare dritt å TV om natta). Så etter noen timer, kanskje i 4-5-tiden så hadde jeg klart å spist opp alt. Dette tenkte jeg selvfølgelig ikke på når jeg stod opp i dag, da. Ugh. Jaggu bra du drikker Pepsi Max. Må ikke få for mye sukker i deg vet du. Endret 12. mars 2012 av dwezirads Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hva slags person strør rundt seg med bananskall på rommet sitt? *edit* Og hvorfor heter det bananskall og ikke bananskinn? Hvor er når man trenger den? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Begrepet nattmat fikk en ny betydning nå. Ugh. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ja, fikk i sove i går kveld, så jeg labbet inn på kjøkkenet og åpnet kjøleskap. Tok ut en klasse bananer, en pose bamsemoms, en pose smash og en 0,5l Pepsi Max og gikk tilbake i senga mi for å titte litt på Ungkaren på TVNorge (Ugh, de sender jo bare dritt å TV om natta). Så etter noen timer, kanskje i 4-5-tiden så hadde jeg klart å spist opp alt. Dette tenkte jeg selvfølgelig ikke på når jeg stod opp i dag, da. Ugh. Jaggu bra du drikker Pepsi Max. Må ikke få for mye sukker i det vet du. Sukker har ikke så mye å si når du legger på deg 20kg i året. Bare i 2012 har jeg lagt på meg 7kg. Men det er faktisk ikke pga. hva jeg spiser. En kamerat av meg som har veldig peiling på sånt sier at det ligger i genene, og ikke hva jeg spiser. Og jeg stoler mer på kameraten min enn en lege jeg såvidt kjenner, for å si det sånn. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Går det an å skli på bananskall i virkeligheten? De fins jo ikke glatte. Jeg kom nettopp hjem fra et FANTASTISK foredrag av Håvard Tjora. Flinke mannen. Kjekk og. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Seriøst, seriøst, seriøst? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Går det an å skli på bananskall i virkeligheten? De fins jo ikke glatte. Jeg kom nettopp hjem fra et FANTASTISK foredrag av Håvard Tjora. Flinke mannen. Kjekk og. Har blitt bedt av Nøtterøy Videregående skole å holde foredrag om fedme. Om dette går bra, så skal vi ikke se bort i fra at det er så lenge til at jeg skal holde foredrag på skolen din også. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) U srs? Enda en som bor i nærheten her? Endret 12. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 U srs? Enda en som bor i nærheten her? Lol xD Skulle tattt seg ut!!!! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har blitt bedt av Nøtterøy Videregående skole å holde foredrag om fedme. Om dette går bra, så skal vi ikke se bort i fra at det er så lenge til at jeg skal holde foredrag på skolen din også. Nja, lite sprang fra Nøtterøy VGS til et av landetst største høgskoler. U srs? Enda en som bor i nærheten her? De tiltrekkes deg, som møll rundt flammen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 jeeg vil gjerne ligge med spleen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 jeeg vil gjerne ligge med spleen. Da må du filme det. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) U srs? Enda en som bor i nærheten her? Jeg er nok ikke langt unna meg selv Endret 12. mars 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har blitt bedt av Nøtterøy Videregående skole å holde foredrag om fedme. Om dette går bra, så skal vi ikke se bort i fra at det er så lenge til at jeg skal holde foredrag på skolen din også. Nysgjerrig. Hva slags foredrag skal du holde? Hva er det det snakkes om? Håvard Tjora. Hvem? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Han setter på Wierd Al Jankovic med "I'm Fat" Endret 12. mars 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg