Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, fikk i sove i går kveld, så jeg labbet inn på kjøkkenet og åpnet kjøleskap. Tok ut en klasse bananer, en pose bamsemoms, en pose smash og en 0,5l Pepsi Max og gikk tilbake i senga mi for å titte litt på Ungkaren på TVNorge (Ugh, de sender jo bare dritt å TV om natta).

Så etter noen timer, kanskje i 4-5-tiden så hadde jeg klart å spist opp alt. Dette tenkte jeg selvfølgelig ikke på når jeg stod opp i dag, da. Ugh.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, fikk i sove i går kveld, så jeg labbet inn på kjøkkenet og åpnet kjøleskap. Tok ut en klasse bananer, en pose bamsemoms, en pose smash og en 0,5l Pepsi Max og gikk tilbake i senga mi for å titte litt på Ungkaren på TVNorge (Ugh, de sender jo bare dritt å TV om natta).

Så etter noen timer, kanskje i 4-5-tiden så hadde jeg klart å spist opp alt. Dette tenkte jeg selvfølgelig ikke på når jeg stod opp i dag, da. Ugh.

Jaggu bra du drikker Pepsi Max. Må ikke få for mye sukker i deg vet du.

Endret av dwezirads
Lenke til kommentar

Jaggu bra du drikker Pepsi Max. Må ikke få for mye sukker i det vet du.

Sukker har ikke så mye å si når du legger på deg 20kg i året. Bare i 2012 har jeg lagt på meg 7kg. Men det er faktisk ikke pga. hva jeg spiser. En kamerat av meg som har veldig peiling på sånt sier at det ligger i genene, og ikke hva jeg spiser. Og jeg stoler mer på kameraten min enn en lege jeg såvidt kjenner, for å si det sånn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Går det an å skli på bananskall i virkeligheten? De fins jo ikke glatte.

Jeg kom nettopp hjem fra et FANTASTISK foredrag av Håvard Tjora. Flinke mannen. Kjekk og.

Har blitt bedt av Nøtterøy Videregående skole å holde foredrag om fedme. Om dette går bra, så skal vi ikke se bort i fra at det er så lenge til at jeg skal holde foredrag på skolen din også. :cool:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har blitt bedt av Nøtterøy Videregående skole å holde foredrag om fedme. Om dette går bra, så skal vi ikke se bort i fra at det er så lenge til at jeg skal holde foredrag på skolen din også. :cool:

Nja, lite sprang fra Nøtterøy VGS til et av landetst største høgskoler.

U srs? Enda en som bor i nærheten her? :ph34r:

De tiltrekkes deg, som møll rundt flammen! :D

Lenke til kommentar

Nysgjerrig. Hva slags foredrag skal du holde? Hva er det det snakkes om?

Håvard Tjora.

Hvem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...