Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk beskjed av sjefen om at jeg er kjempeflink òg at hun er oppriktig glad for at de valgte meg når de ansatte, og det eneste er at jeg må pushe effektiviteten min på morgenvakter litt, men at hun ikke er bekymret for det på noen måter, for hun må til stadighet minne seg på at jeg bare har jobbet her siden desember. Kjekt!

Lenke til kommentar

Fikk beskjed av sjefen om at jeg er kjempeflink òg at hun er oppriktig glad for at de valgte meg når de ansatte, og det eneste er at jeg må pushe effektiviteten min på morgenvakter litt, men at hun ikke er bekymret for det på noen måter, for hun må til stadighet minne seg på at jeg bare har jobbet her siden desember. Kjekt!

 

laugh-with-abandon_14-things-adults-can-learn-from-children.jpg

Lenke til kommentar

Jeg merker meg en stigende negativitet til innleggene mine i denne tråden. Det er nesten urovekkende.

 

Tråden består i all hovedsak av at du klager på de minste ting som at du slo tommelen din og Slimda som sikler på enhver jente her inne som har puls og som er såvidt over kjønnsmoden alder.

 

Jeg ser ingen grunn til å IKKE latterliggjøre det.

 

 

Redigert:

Jeg er usikker på om puls og kjønnsmodenhet er et krav for Slimda.

Endret av Mchansern
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg merker meg en stigende negativitet til innleggene mine i denne tråden. Det er nesten urovekkende.

 

Tråden består i all hovedsak av at du klager på de minste ting som at du slo tommelen din og Slimda som sikler på enhver jente her inne som har puls og som er såvidt over kjønnsmoden alder.

Altså, jeg klager ikke mye, og jeg merker meg at dere tolker mange av innleggene mine som verken er klaging eller syting som nettopp det.

Få opp øya og bruk litt tid på å gjennomgå innleggene mine, så innser dere kanskje at jeg ikke sutrer så mye som dere skal ha det til.

 

Om jeg sier at jeg skadet handen, er det ikke for å fiske etter oppmerksomhet eller trøst, kun for å opplyse dere at med vondt i handen, kommer jeg ikke til å bruke så mye tid på forumet, og heller gjør andre ting. Som i går, da jeg la meg rundt elleve på kvelden, fordi jeg ikke hadde noe annet å ta meg til.

 

I dag er jeg mye bedre i handen, men bruker tiden min på småting som må gjøres i huset, siden jeg ikke har jobb.

(NB! DETTE ER IKKE KLAGING, KUN EN OPPLYSENDE POST!)

Lenke til kommentar

I natt våknet jeg av at noe kravlet inni veggen (2. etg). Da jeg sto opp var musa gått i fella, men bare høyre frambein. Hadde det ikke vært for rørene under vasken der fella var så ville musa ha stukket av gårde med fella inn i veggene igjen...

 

Jeg fikk iallfall sluppet den løs utendørs. Så kan noen andre ta seg av den istedet...

 

Jeg har forlenget et liv i dag :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...