Slimda Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Henger meg på den. Kaker er noe alle liker, selv min onkel som lider av diabetes. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 jeg liker rullekake og sjokoladekaka som tante lager. snart 7 år sia jeg smakte det sist ;D Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Så alle som ikke liker kake lager den enten ikke riktig eller spiser for mye? Ja. Vil du begrunne den påstanden? Jeg har smakt mange kaker, både hjemmelagde og på resturanter over hele verden, og har fortsatt ikke funnet en kake jeg virkelig liker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Henger meg på den. Kaker er noe alle liker, selv min onkel som lider av diabetes. Tror ikke akkurat diabetes påvirker smaksløkene. Tro meg, kake er noe jeg ikke liker. Jeg klarer maksimalt å få i meg ett stykke, da holder det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg er ikke så kakeperson selv, men det er en del gode kaker. Klarer aldri mer enn et lite stykke da. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Du er en Hedvigperson. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Vil du begrunne den påstanden? Jeg har smakt mange kaker, både hjemmelagde og på resturanter over hele verden, og har fortsatt ikke funnet en kake jeg virkelig liker. Nei. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Da vil jeg heller ikke si at den er gyldig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg er ikke så kakeperson selv, men det er en del gode kaker. Klarer aldri mer enn et lite stykke da. Jeg er kakeperson. Kan lett spise en hel kake alene. Med et stort smil om munnen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Så lenge jeg får mine negerkyss for meg selv så.. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Men er den ugyldig? Å si "Kake er godt så lenge man lager riktig og ikke spiser for mye. " Regner jeg som ugyldig, da det tydeligvis tales for alle personer i setningen. Kake er ikke spesifikt, og derfor kan man heller ikke si "så lenge man lager riktig og ikke spiser for mye" fordi en kake kan lages på mange måter og inneholde ekle ting, samtidig den er lagd riktig ifølge en oppskrift. Derimot kan man si "Jeg/vi synes at kake er godt så lenge man lager den riktig og ikke spiser for mye. Da snakker man ut ifra hva en selv synes eller bekjente, og da blir det mer riktig enn å si at "kake er godt så lenge man lager den riktig og ikke spiser for mye" som snakker for alle. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hvordan er bensinprisene hos dere? Her på det sure Sørland ligger den på rundt 15 kroner liter'n. Det er vel søndagene som er billigst og mandagene som er blåest? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Så den priset 14,50 og noe her jeg bor i dag. Fortsatt unødvendig dyrt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Mandag morgen er bra. Ligger rundt 14.30. Ille greier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Det er en grei pris hvis det kunne forutsette at prisene på kollektiv transport gikk NED og ikke opp. Bilfolk Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Kollektivt duger da ikke. Man kommer ikke dit man vil, og om man faktisk kommer dit så er man der 10-20 minutter for sen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Og hvis man kommer dit så kommer man seg ikke hjem hvis klokka er senere enn 20.00 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Om jeg husker riktig går de siste bussene i området kl 23 i ukedager og kl 1-2 på natta i helgene, men man ser vel aldri til dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg