Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, men nei takk. Jeg har også numrene til en rekke psykologer, men de følte alle at jeg ikke trengte dem mer. :)

Tipper det er motsatt.

Nei, jeg hadde gjerne fortsatt. Både hos hu heite alenemora med evig høy splitt på skjørtene sine og hos svensken som så ut som en blanding av Hank von Helvete og Olle Adolphson.

 

De spurte meg ofte hvorfor jeg følte at jeg trengte å gå der og da jeg hadde min siste time hos svensken i september i fjor, sa han at jeg hadde Aspergers syndrom, om det var noe mer jeg lurte på, kunne jeg sjekke ut WrongPlanet og så ta kontakt med ham, så kunne han prøve å fikse meg time til en psykolog i Trondhjem, men han anså det som unødvendig for etter hva han kunne se, trengte jeg ikke lenger å gå til psykolog. :)

Lenke til kommentar

Har en vits til deg og.

 

Jeg satt og så på King of Queens her om dagen samtidig som jeg spiste kjeks. Lo ikke en eneste gang fordi jeg ikke hørte noe.

 

 

Jeg er så fattig nå om dagen at jeg til og med må høre på billig musikk. Akkurat nå hører jeg på Skrillex.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Seriøst, nå er jeg dritt lei forkjølelsen min. Hoster annenhvert sekund, og jeg har tatt så mye repsils og annet tull at jeg har vondt i halsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...