Notelitten Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Du vet det finnes noe som heter "fri vilje"? Gjør det nå egentlig det? Det vil jeg påstå, ja. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hvorfor har du cannabis som avatar? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fordi weed er så jævlig kult, yo' Wiz Khalifa og Snoop dawgy dogg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 And at laaaast I see the light Marry me? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ah ... Chili con carnen jeg laget ble svært vellykka og nå irriterer jeg meg kraftig over at jeg må vente til nyhetene, været OG sporten er ferdig før jeg kan se ferdig "Hver gang vi møtes". Hardt liv. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Du trenger en tur til Bergen. Fun fact; jeg har vært i Tokyo men aldri vært utenfor østlandet i Norge. Faktisk ble jeg kun nylig klar over at det finnes mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Eg ve te Bergen, ve te Bergen med det samme ... Alt er bedre enn det ustabile været her i alle fall, og så vil jeg se igjen alle vennene mine der. Må se om jeg får tatt meg en helgetur. Om ikke annet kan jeg stalke Eplefe elns. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ah ... Chili con carnen jeg laget ble svært vellykka og nå irriterer jeg meg kraftig over at jeg må vente til nyhetene, været OG sporten er ferdig før jeg kan se ferdig "Hver gang vi møtes". Hardt liv. Jeg har nummeret til en rekke psykologer, si fra når du er klar for å motta hjelp. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Sure, why not Amagad Jeg er så lykkelig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hjemme alene i en uke. Ingen penger. Ingen mat. Er det nå jeg konverterer til huleboer? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Drar dine foreldre fra deg uten å gi deg penger/mat? Jaja. Du får stikke innom Kiwi og finne noe som går ut på dato da. Eller noe dårlig frukt. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hjemme alene i en uke. Ingen penger. Ingen mat. Er det nå jeg konverterer til huleboer? Det er nå du inviterer vennene dine over, så ber du de kjøpe inn mat for at de får "bo" hos deg i en uke Hvis det ikke er en mulighet, så ja konverter nå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fikk 400kr, men dette ble raskt brukt opp på alkohol. Fylte bensin for 41 kroner istad, så nå er alt borte. Har også noen store regninger jeg må betale. Ser ikke lyst ut for Wictor akkurat nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 http://www.ba.no/nyheter/article5964889.ece <-- dette er jo og en mulighet (selv om det egentlig er å stjele). 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fikk 400kr, men dette ble raskt brukt opp på alkohol. Du er en idiot, gratulerer. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ah ... Chili con carnen jeg laget ble svært vellykka og nå irriterer jeg meg kraftig over at jeg må vente til nyhetene, været OG sporten er ferdig før jeg kan se ferdig "Hver gang vi møtes". Hardt liv. Jeg har nummeret til en rekke psykologer, si fra når du er klar for å motta hjelp. Takk, men nei takk. Jeg har også numrene til en rekke psykologer, men de følte alle at jeg ikke trengte dem mer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fikk 400kr, men dette ble raskt brukt opp på alkohol. Du er en idiot, gratulerer. Stakkars. Han er vel bare en tørst tenåring som lider under gruppepress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg