Heddy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Puss puss så får du en suss. Puss så får du en suss. Alternativt, om puss ikke er synonymt nok med vask: Rydd og vask så får du en dask. Hjalp det? :!: Det fikk meg til å le i hvertfall! MEN NÅ! Skal i hvertfall slå sammen senga mi, og sette på en vask! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fringe, kjeks og melk. Har ingenting å ta meg til og ute er været fritsa til tusen. Perfekt å bruke tiden på å se gjennom flere sesonger av en TV-serie. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Veldig mildt i dag. Rart å tenke på at det er sommer om noen få måneder...synes egentlig det er ganske sommeraktig allerede i slutten av april. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 MEN NÅ! Skal i hvertfall slå sammen senga mi, og sette på en vask! Var det like godt for deg som for ham? Må jo ha gått hardt for seg... Veldig mildt i dag. Rart å tenke på at det er sommer om noen få måneder...synes egentlig det er ganske sommeraktig allerede i slutten av april. Gleder meg. Og ja, det merkes godt at det går mot sommer. Plutselig er det ikke (like) mørkt mens jeg kjører til jobb om morgenen. Herlig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Fringe, kjeks og melk. Har ingenting å ta meg til og ute er været fritsa til tusen. Perfekt å bruke tiden på å se gjennom flere sesonger av en TV-serie. Potetlefse med smør og sukker, en kanne te samt avslutningen av Chuck. Morgenen min kunne og vært verre! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Min dag kunne vært bedre. Jeg har vært på jobb, må finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld, og sette over en vask for det er garantert ikke rent. Så må jeg rydde rom og vaske bad og kjøkkengulv, alt på to timer, for så må jeg pelle meg av gårde på fest Åja, og ingen fine jenter der jeg skal heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Du vet det finnes noe som heter "fri vilje"? Det vil si at man kan si NEI til ting man ikke har lyst til. Turer "på byen" hele natta når man ikke gidder f.eks. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Joda, men er vel egentlig bursdagsgreie for han ene kompisen min som dama hans har ordna (noe som garanterer høy dårlig musikk btw.). Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Du kan ikke dømme hele landet vårt utifra surpomp-Oslo Jeg vet. Resten er verre. Endret 10. mars 2012 av Spartapus Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg fant noen gamle cder fra min nokså nye barndom. Fant ut at jeg hørte på DRIT. Det var noen cd'er som Dr.Bombay og The Cartoons. Husker jeg hørte på dette NONSTOP! S.O.S DE TIGEL TOOK MY FAARTELL! Tok en røsk og hørte på alt i går, forferdeligt artig og tåpelig :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Haha. Husker den...var låta si på 90-tallet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Den sangen tar meg tilbake til råning i en Lada 1500S. Faen for en bil. Tålte alt av juling, men det var det eneste positive Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Sikker på at det ikke var "im a taxi driver man"? en av hans andre "store" titler. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Husker begge. Måtte selvsagt oppspore godlåtene på Spotify med det samme. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det begynner å se levelig ut her nå. Imponert. Rødvin, pizza og popcorn kjøpt inn, gleder meg til mor og datter-kveld Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ripqv9Sr7aM Mitt nyeste musikale oppheng 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Tar Danmark over Sverige og Norge hvilken som helst dag. Når man er der får man faktisk inntrykk av at folk er glade og positive, og det smitter, men så kommer man tilbake til Oslo med sine bistre, alvorlige ansikter som stresser rundt. Du trenger en tur til Bergen. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Sitter og ser på Tangled. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Sitter og ser på Tangled. And at laaaast I see the light Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Du vet det finnes noe som heter "fri vilje"? Gjør det nå egentlig det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg