Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Puss puss så får du en suss. Puss så får du en suss. Alternativt, om puss ikke er synonymt nok med vask: Rydd og vask så får du en dask.

 

 

 

Hjalp det?

 

:!: Det fikk meg til å le i hvertfall!

MEN NÅ! Skal i hvertfall slå sammen senga mi, og sette på en vask!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MEN NÅ! Skal i hvertfall slå sammen senga mi, og sette på en vask!

 

Var det like godt for deg som for ham? Må jo ha gått hardt for seg...

 

Veldig mildt i dag. Rart å tenke på at det er sommer om noen få måneder...synes egentlig det er ganske sommeraktig allerede i slutten av april. :p

 

Gleder meg. Og ja, det merkes godt at det går mot sommer. Plutselig er det ikke (like) mørkt mens jeg kjører til jobb om morgenen. Herlig :)

Lenke til kommentar

Min dag kunne vært bedre.

Jeg har vært på jobb, må finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld, og sette over en vask for det er garantert ikke rent.

Så må jeg rydde rom og vaske bad og kjøkkengulv, alt på to timer, for så må jeg pelle meg av gårde på fest :thumbdown:

 

Åja, og ingen fine jenter der jeg skal heller.

Lenke til kommentar

Jeg fant noen gamle cder fra min nokså nye barndom. Fant ut at jeg hørte på DRIT. Det var noen cd'er som Dr.Bombay og The Cartoons. Husker jeg hørte på dette NONSTOP! :D

 

S.O.S DE TIGEL TOOK MY FAARTELL!

 

Tok en røsk og hørte på alt i går, forferdeligt artig og tåpelig :!:

Lenke til kommentar

Tar Danmark over Sverige og Norge hvilken som helst dag. Når man er der får man faktisk inntrykk av at folk er glade og positive, og det smitter, men så kommer man tilbake til Oslo med sine bistre, alvorlige ansikter som stresser rundt. :nei:

Du trenger en tur til Bergen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...