Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar Danmark over Sverige og Norge hvilken som helst dag. Når man er der får man faktisk inntrykk av at folk er glade og positive, og det smitter, men så kommer man tilbake til Oslo med sine bistre, alvorlige ansikter som stresser rundt. :nei:

 

Du kan ikke dømme hele landet vårt utifra surpomp-Oslo :)

Lenke til kommentar

Er nordmenn mer glade og positive andre steder? :o

 

Her ser jeg i hvertfall glade og smilende mennesker hele tida. Folk smiler når jeg får øyekontakt med dem, av og til kan jeg komme i snakk med folk på bussen, hvis jeg skulle spørre noen på gata om noe så er de alltid vennlige og høflige..

 

Men selvfølgelig, hvis man forventer å se sure folk hele tida er det gjerne det man ser.

Lenke til kommentar

De smiler og er hyggelige fordi du er ei søt jente som gir dem oppmerksomhet. Oss andre dødelige er det nok verre med. :\

 

Neida. Jeg kan ikke si jeg har merka noen forskjell fra Danmark/Norge/Sverige når det gjelder dette.

 

Haha :!: Jeg er opptatt av å smile selv til folk, og da blir man møtt med et smil tilbake.

 

Var forresten en kassamann i dag som gjorde dagen min så mye bedre, han var i kjempehumør, verdens største, ekte smil, tok i mot kundene på en kjempefin måte, og mens jeg betalte så pakke han alle varene mine i en pose! Gjorde meg ordentlig glad.

Lenke til kommentar

Omnom, når det regner hunder og katter ute er det helt greit med middagrester til frokost. Og øl. :D

Av og til er det greit å ikke ha lappen og bor i gokk uten venner. :wee:

 

 

Ikke send regnet hit!

Meldt regn over store deler av trønderland afaik.

Etter regnet kom det liten snestorm, etterfulgt av sol og liten kuling, så snefokk og mer sol og kuling.

 

Nå har jeg bakt kjeks! :D

 

426338_10150717371990865_520065864_11472572_1768685429_n.jpg

Lenke til kommentar

Det er som de sier. Smil til verden og verden smiler til deg. Går du bare og ser ned i bakken ser du ikke smilene til andre, og da tror du at det er sånn at ingen smiler til hverandre.

 

Og istedet for å bare ni-glo på ei pen dame du går forbi, dra bittelitt på munnvikene, så får du fort et vakkert smil tilbake. Faktisk.

Lenke til kommentar

Bah, noen gi meg motivasjon til å rydde og vaske rommet. Og til å gå på butikken..

 

Rydde og vaske:

Fint resultat, ryddig og oversiktlig. God lukt og rent. Unne deg selv noe ekstra etterpå?

 

 

Komme seg ut av rommet litt, bort fra pcen. Frisk luft og snille smilende mennesker.

 

Hjelper det? :)

Lenke til kommentar

Du har å vaske og rydde rommet med en gang, unge dame! Ellers blir det ikke kake eller putekrig på deg. :mad:

 

 

Rydde og vaske:

Fint resultat, ryddig og oversiktlig. God lukt og rent. Unne deg selv noe ekstra etterpå?

 

 

Komme seg ut av rommet litt, bort fra pcen. Frisk luft og snille smilende mennesker.

 

Hjelper det? :)

 

Jeg vet ikke om jeg skal bøye meg for den strenge autoriteten, eller den snille oppmuntringa?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...