Heddy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Natta! Jeg må prøve å legge meg om ikke altfor lenge. Må jo shine opp stedet imorra, gjerne kjøpe en flaske vin, og få storhandla litt imorra før hu mor kommer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Natta da Hedvig! Må se videoene jeg postet først da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Hva? Fortell! Den lista får meg jo til å se så kjedelig ut Tror naughty schoolgirl er på topp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Tror det er verre å overtale Lars enn meg! Hva får deg til å tro det? Pst, Anfall, Lars sa dere ikke har noe kjeller. Denne sjokolademousse-kaka var forresten JÆVLIG god, du skal være uber for å toppe den. Okok, men vi har en utebod-ting. Same shit. Trodde du visste at jeg var det! Den lista får meg jo til å se så kjedelig ut Neida, du kan fortelle alt til meg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Tror det er verre å overtale Lars enn meg! Hva får deg til å tro det? I haz no limitz Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Neida, du kan fortelle alt til meg. Haha Jeg tror uansett bare 3 og 6 er noe særlig for meg, muligens 1 til en viss grad Så det så. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Du har rett, du er kjedelig. Men hver sine lyster. Synes egentlig hele listen var ganske tam. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ja, det virker sånn. Er jo litt digg å komme seg vekk fra heimen også, ikke sant? Tror du har godt av det Akkurat som alle andre. Du, jeg har hatt fast jobb før altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 I haz no limitz Jo det har du. Men vi kan alltids stekke litt på de Jeg tror uansett bare 3 og 6 er noe særlig for meg, muligens 1 til en viss grad Så det så. Interessant Hva emd en kombinasjon av 3, 4 og 5? Du har rett, du er kjedelig. Men hver sine lyster. Synes egentlig hele listen var ganske tam. Det er nå du skal komme med dine drøyeste fantasier Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Det er nå du skal komme med dine drøyeste fantasier Eller jeg fortelle det drøyeste du har gjort. Endret 10. mars 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Du har rett, du er kjedelig. Men hver sine lyster. Synes egentlig hele listen var ganske tam. Noen av oss må være kjedelige og ^^ Det er nå du skal komme med dine drøyeste fantasier Eller jeg fortelle det drøyeste du har gjort. Ja! Skulle ikke du legge deg egentlig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Skulle ikke du legge deg egentlig? Egentlig. Men det er ikke så lett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Interessant Hva emd en kombinasjon av 3, 4 og 5? Jeg er for uskyldig til å gjøre sånt snusk. Jeg holder meg til de jeg lista opp Egentlig. Men det er ikke så lett. Støttes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ja! Skulle ikke du legge deg egentlig? JA LARS! Skulle ikke du legge deg? Synes virkelig det er på tide. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det verste jeg har gjort er å putte tissen min inn i tissen til en jente. Åh, det var så pinlig! Jeg kunne da ikke vite at hun var død! Jeg er for uskyldig til å gjøre sånt snusk. Jeg holder meg til de jeg lista opp Anfall har en dårlig påvirkning på deg. Du må holde deg til å være uskyldig og ren! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg er for uskyldig til å gjøre sånt snusk. Jeg holder meg til de jeg lista opp Jadda, vi tror deg! Uansett er det snakk om fantasier. Ingen sier at du er nødt til å gjøre det (utenom meg). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Vedder på at Hedvig er så uskyldig at hun ikke har en vibrator engang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det verste jeg har gjort er å putte tissen min inn i tissen til en jente. Åh, det var så pinlig! Jeg kunne da ikke vite at hun var død! Anfall har en dårlig påvirkning på deg. Du må holde deg til å være uskyldig og ren! Ja, hun har det! Må holde meg litt vekk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Selvsagt har hun vibrator! Alle mobiltelefoner har jo det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Vi skulle hatt en "Skitneste fantasi du har"-tråd i seksualitetsforumet sånn at man kunne posta der anonymt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg