Itek Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vel, jeg er ikke noen ekspert så jeg skal ikke lande på et svar. Har du Android-telefon? Google har en app som viser hvilke stjerner som er hvor. Du holder den bare opp og peker mot dem så vises det på skjermen hvilke det er som er på himmelen i den rettningen,. "Google sky map" Stjerner planeter og satelitter! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Skal jeg åpne en 3kg dunk med Quality street eller ikke? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vel, jeg er ikke noen ekspert så jeg skal ikke lande på et svar. Har du Android-telefon? Google har en app som viser hvilke stjerner som er hvor. Du holder den bare opp og peker mot dem så vises det på skjermen hvilke det er som er på himmelen i den rettningen,. Interresant! Dessverre har jeg en iphone. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja, men før het den jo bare masse random tall og bokstaver. Nå heter den faktisk "Hedvig Rokseth Star". Den kjenner jeg faktisk til. Den er sånn ca *der* på himmelen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vel, jeg er ikke noen ekspert så jeg skal ikke lande på et svar. Har du Android-telefon? Google har en app som viser hvilke stjerner som er hvor. Du holder den bare opp og peker mot dem så vises det på skjermen hvilke det er som er på himmelen i den rettningen,. Interresant! Dessverre har jeg en iphone. Finnes på iPhone også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Den kjenner jeg faktisk til. Den er sånn ca *der* på himmelen. Hahaha Som sagt, man kan egentlig bare se den natt til 25. juni. Jeg har de nøyaktige koordinate for hvor man skal se, men de ligger i Sarpsborg tror jeg. Litt kult. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Fant en lignende app til iphone, takker for en ledepinn:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Det burde jeg absolutt. Hvor finner jeg søte små kreasjoner som også har over middels IQ? Det spørs på hva du definerer som søte og små. Jeg har sikkert noen i kjelleren som kan matche kravene dine. Endret 9. mars 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det burde jeg absolutt. Hvor finner jeg søte små kreasjoner som også har over middels IQ? Det spørs på hva du definerer som søte og små. Jeg har sikkert noen i kjelleren som kan matche kravene dine. Kunne du gravd de frem og sendt bilder? Ta gjerne med nærmere beskrivelser og pris du ønsker, så kan vi nok finne frem en avtale. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det burde jeg absolutt. Hvor finner jeg søte små kreasjoner som også har over middels IQ? Ikke at jeg med dette melder meg frivillig, men jeg har ikke så aller verst IQ-score Kanskje ikke så liten, men jeg kan være søt hvis jeg vil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ikke at jeg med dette melder meg frivillig, men jeg har ikke så aller verst IQ-score Neinei. Selvsagt ikke. :eyeroll: Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Fant en lignende app til iphone, takker for en ledepinn:) Har du funnet ut hva det var?? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ikke at jeg med dette melder meg frivillig, men jeg har ikke så aller verst IQ-score Kanskje ikke så liten, men jeg kan være søt hvis jeg vil. Søt og høy IQ, that'll do, men du befinner deg dessverre ikke i kjelleren til Anfall, og må dermed skaffes på normalt vis. Vanskelig å sjarmere søte jenter i senk når de bor i andre delen av landet, dessverre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Søt og høy IQ, that'll do, men du befinner deg dessverre ikke i kjelleren til Anfall, og må dermed skaffes på normalt vis. Vanskelig å sjarmere søte jenter i senk når de bor i andre delen av landet, dessverre. Det er sant. Hvis jeg noen gang skal besøke Anfall så er jeg ganske sikker på at hun låser meg i kjelleren da. Hun kommer sikkert til å lokke meg med kaker og potetgull i trappa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det er sant. Hvis jeg noen gang skal besøke Anfall så er jeg ganske sikker på at hun låser meg i kjelleren da. Hun kommer sikkert til å lokke meg med kaker og potetgull i trappa. Hey, du får jo potetgull og kaker! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hey, du får jo potetgull og kaker! Jeg klager ikke Kjellere er koselige, særlig hvis det er rotter der. Fine dyr. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja, du kan gi dem navn. Og når jeg blir lei av kaker og potetgull kan jeg spise dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg