Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Vel, jeg er ikke noen ekspert så jeg skal ikke lande på et svar.

Har du Android-telefon? Google har en app som viser hvilke stjerner som er hvor. Du holder den bare opp og peker mot dem så vises det på skjermen hvilke det er som er på himmelen i den rettningen,.

 

"Google sky map" :)

 

Stjerner planeter og satelitter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er ikke noen ekspert så jeg skal ikke lande på et svar.

Har du Android-telefon? Google har en app som viser hvilke stjerner som er hvor. Du holder den bare opp og peker mot dem så vises det på skjermen hvilke det er som er på himmelen i den rettningen,.

Interresant! Dessverre har jeg en iphone.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er ikke noen ekspert så jeg skal ikke lande på et svar.

Har du Android-telefon? Google har en app som viser hvilke stjerner som er hvor. Du holder den bare opp og peker mot dem så vises det på skjermen hvilke det er som er på himmelen i den rettningen,.

Interresant! Dessverre har jeg en iphone.

 

Finnes på iPhone også.

Lenke til kommentar

Den kjenner jeg faktisk til. Den er sånn ca *der* på himmelen.

 

Hahaha :p

 

Som sagt, man kan egentlig bare se den natt til 25. juni. Jeg har de nøyaktige koordinate for hvor man skal se, men de ligger i Sarpsborg tror jeg. Litt kult.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det burde jeg absolutt. Hvor finner jeg søte små kreasjoner som også har over middels IQ?

Det spørs på hva du definerer som søte og små. Jeg har sikkert noen i kjelleren som kan matche kravene dine. :ph34r:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Det burde jeg absolutt. Hvor finner jeg søte små kreasjoner som også har over middels IQ?

Det spørs på hva du definerer som søte og små. Jeg har sikkert noen i kjelleren som kan matche kravene dine. :ph34r:

Kunne du gravd de frem og sendt bilder? Ta gjerne med nærmere beskrivelser og pris du ønsker, så kan vi nok finne frem en avtale.

Lenke til kommentar

Det burde jeg absolutt. Hvor finner jeg søte små kreasjoner som også har over middels IQ?

 

Ikke at jeg med dette melder meg frivillig, men jeg har ikke så aller verst IQ-score :whistle: Kanskje ikke så liten, men jeg kan være søt hvis jeg vil.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg med dette melder meg frivillig, men jeg har ikke så aller verst IQ-score :whistle: Kanskje ikke så liten, men jeg kan være søt hvis jeg vil.

Søt og høy IQ, that'll do, men du befinner deg dessverre ikke i kjelleren til Anfall, og må dermed skaffes på normalt vis. Vanskelig å sjarmere søte jenter i senk når de bor i andre delen av landet, dessverre. :(

Lenke til kommentar

Søt og høy IQ, that'll do, men du befinner deg dessverre ikke i kjelleren til Anfall, og må dermed skaffes på normalt vis. Vanskelig å sjarmere søte jenter i senk når de bor i andre delen av landet, dessverre. :(

 

Det er sant. Hvis jeg noen gang skal besøke Anfall så er jeg ganske sikker på at hun låser meg i kjelleren da. Hun kommer sikkert til å lokke meg med kaker og potetgull i trappa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...