Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Skal ikke begynne å anbefale de steroider i tillegg da? :p

Neh. Kvinner og bol går sjelden i hop. Enten så får de enorme nakker, hår der de ikke skal ha (altså andre steder enn oppå hodet), mørk stemme eller klitt som vokser opptil 5 cm. Det er bare nasty. Eneste som kunen gått an måtte vært Winstrol. Den er det ikke så mye øgli bivirkninger på for kvinns.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Betale deg ja. Hmm. Hva andre tjenester tilbyr du?

Litt diverse, men alt har sin pris. Noe spesiellt du hadde i tankene utenom kidnapping?

Lenke til kommentar

Vel, jeg er ikke noen ekspert så jeg skal ikke lande på et svar.

Har du Android-telefon? Google har en app som viser hvilke stjerner som er hvor. Du holder den bare opp og peker mot dem så vises det på skjermen hvilke det er som er på himmelen i den rettningen,.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hovedsaklig husarbeid. Er fryktelig lat av meg for tiden. :tease:

Husarbeid er desverre ikke min ting. Du burde få deg dame som kan bestikke deg med blowjobs.

Lenke til kommentar

Litt diverse, men alt har sin pris. Noe spesiellt du hadde i tankene utenom kidnapping?

Hovedsaklig husarbeid. Er fryktelig lat av meg for tiden. :tease:

Skal hilse fra Petter og si du bør vaske leiligheten.

 

Jeg var sjef her inne før Lars :hmm:

Men Lars sier det jeg vil høre. Du er bare vanskelig og vrang :tease:

*pirke på med en pinne*

 

Jeg var sjef her inne før Lars :hmm:

Operativ word being "var".

JEG OFRET MEG FOR DEG, OG DETTE ER TAKKEN?!

Lenke til kommentar

Husarbeid er desverre ikke min ting. Du burde få deg dame som kan bestikke deg med blowjobs.

Det burde jeg absolutt. Hvor finner jeg søte små kreasjoner som også har over middels IQ?

Fun fact siden astronomi ble snakket om. Jeg har en stjerne oppkalt etter meg :new_woot: Den er tydeligst natt til 25. juni!

Jeg tipper stjerna har vært der lengre enn deg, dermed er det du som er oppkalt etter den. :tease:

 

Jeg har brukt alle de skitne triks jeg kan for å komme meg dit jeg er nå.

Notert og rapportert.

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...