LithitiumS Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Hvor i landet bor du frøken Hedvig? Endret 9. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Men nå skal det endres på Forlate oss!? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er det ikke Trondheim? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Dess mer borte jeg er herfra, dess flere spennende historier når jeg kommer tilbake wohoo. Meld deg inn i Sol og Måne. Da tror jeg du får enda flere spennende historier og fortelle. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så bra. Har du husket vitaminene dine og tran i det siste? Du vet du ikke bør kimse med sånt. Men..men.. tran er usjeusj Kan jeg ta den med en skje sukker? Nei, da blir du feit. Tran er digg, get over it. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvor i landet bor du frøken Hedvig? Du har sykt dårlige stalkerskills! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Dess mer borte jeg er herfra, dess flere spennende historier når jeg kommer tilbake wohoo. Da betaler jeg Anfall til å kidnappe deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Men..men.. tran er usjeusj Kan jeg ta den med en skje sukker? Selvfølgelig. Da blir du enda søtere. Om det er mulig. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Kan forresten nevne at dere ser jupiter i dag, veldig godt. Eller var det venus, er ikke helt sikker. Hvor i landet bor du frøken Hedvig? Du har sykt dårlige stalkerskills! Jeg har ikke behov for å stalke noen her inne. Jeg spør direkte om det er noe jeg lurer på og du må selv velge å svare eller ei. Endret 9. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kanskje det var Uranus? Ha. ha. ha. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Nei, da blir du feit. Tran er digg, get over it. Jamen, Mary Poppins har mer rett enn deg, SÅDETSÅ!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Trenger ikke det. Jeg skal nok få lokket henne hit på et vis uansett. Men du kan godt betale meg for det uansett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Men..men.. tran er usjeusj Kan jeg ta den med en skje sukker? Selvfølgelig. Da blir du enda søtere. Om det er mulig. Skal ikke begynne å anbefale de steroider i tillegg da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kan forresten nevne at dere ser jupiter i dag, veldig godt. Eller var det venus, er ikke helt sikker. Venus er den sterkeste "stjernen" på himmelen så den er det enkelt å se. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Nei, da blir du feit. Tran er digg, get over it. Jamen, Mary Poppins har mer rett enn deg, SÅDETSÅ!! Nei. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Da betaler jeg Anfall til å kidnappe deg! Det skal hun få lov til. Selvfølgelig. Da blir du enda søtere. Om det er mulig. Oh you Venus ser man nesten hele tida, som regel den "stjerna" som skinner sterkest på himmelen. Mange som forveksler den med Betlehemstjerna, julestjerna, whateverstjerna. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Trenger ikke det. Jeg skal nok få lokket henne hit på et vis uansett. Men du kan godt betale meg for det uansett. Betale deg ja. Hmm. Hva andre tjenester tilbyr du? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kan forresten nevne at dere ser jupiter i dag, veldig godt. Eller var det venus, er ikke helt sikker. Venus er den sterkeste "stjernen" på himmelen så den er det enkelt å se. Takker, det er nok den da den er svært rødlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Venus er den sterkeste "stjernen" på himmelen så den er det enkelt å se. Himmellegeme. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Nei. Men Lars sier ja! Da hører jeg heller på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg