Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hohei, nå fant jeg ut hvorfor jeg har vært dårlig i det siste. Ene jeg bor med spurte etter at hun hørte jeg var syk: Tror du på Gud? -Neeeei, egentlig ikke... -Han gjøre deg frisk! Han elske deg, selv om du ikke tro. Jeg be for deg!!!

Fun fact, vi hadde en fire timer lang diskusjon på voice-chatten her om dagen ang. Gud og religion. Var svært interessant.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Hei ^^

 

Fun fact, vi hadde en fire timer lang diskusjon på voice-chatten her om dagen ang. Gud og religion. Var svært interessant.

 

Huff, jeg synes sånne diskusjoner er slitsomme. Gidder nesten aldri å involvere meg, for jeg er ikke interessert i å skifte andres mening, og gidder ikke å høre på folk som skal skifte min.

Lenke til kommentar

Fun fact, vi hadde en fire timer lang diskusjon på voice-chatten her om dagen ang. Gud og religion. Var svært interessant.

Huff, jeg synes sånne diskusjoner er slitsomme. Gidder nesten aldri å involvere meg, for jeg er ikke interessert i å skifte andres mening, og gidder ikke å høre på folk som skal skifte min.

Det var ikke snakk om å endre andres meninger? Det var bare en voksen ålreit diskusjon om et relevant tema, iom. at vi var 50/50 kristne og ikke.

 

EDIT: - Adrian

Endret av Petter
Lenke til kommentar

Går det bra med deg Hedvig?

 

Det går bedre enn det gjorde i går, og ser positivt på dagene fremover :) Har fått snakka mye med venninner i dag, og funnet ut at det er ikke verdens undergang å innrømme at man har det litt vanskelig av og til. Go me.

Lenke til kommentar

Går det bra med deg Hedvig?

Det går bedre enn det gjorde i går, og ser positivt på dagene fremover :) Har fått snakka mye med venninner i dag, og funnet ut at det er ikke verdens undergang å innrømme at man har det litt vanskelig av og til. Go me.
Får du i deg nok mat? Du ser så tynn ut.
Lenke til kommentar

Det var ikke snakk om å endre andres meninger? Det var bare en voksen ålreit diskusjon om et relevant tema, iom. at vi var 50/50 kristne og ikke.

 

EDIT: - Adrian

 

Jeg var jo ikke med, så vet ikke hvordan diskusjonen var :p

 

Får du i deg nok mat? Du ser så tynn ut.

 

Haha, say what? Tror ikke det er problemet mitt akkurat :tease:

Lenke til kommentar

Huff, jeg synes sånne diskusjoner er slitsomme. Gidder nesten aldri å involvere meg, for jeg er ikke interessert i å skifte andres mening, og gidder ikke å høre på folk som skal skifte min.

Som Petter sa, så var det en rolig og voksen diskusjon hvor alle la frem sine syn og man fikk debatert rundt om det. Noen var veeeeldig kristne, noen var "hobbykristne", og vi resten var ateister. Var gøy, og håper jeg kan gjenta det igjen. :)

Jeg er ikke alltid slimete. :ermm:

Ikke?

Lenke til kommentar

Haha, say what? Tror ikke det er problemet mitt akkurat :tease:

Vi er bare litt bekymret for deg. Du sitter bare foran den dataskjermen hele tiden.

 

Det var et uhell, slem du er i dag Lars :(

Du er tilgitt. :love:

 

 

SORRY DA, HVA FAEN LIKSOM?!

 

Hei, daskemann :love:

BARE IKKE LA DET GJENTA SEG! :mad:

 

Hei, hjulmannen. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...