multisync Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Workin on it. Oats are delish Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hohei, nå fant jeg ut hvorfor jeg har vært dårlig i det siste. Ene jeg bor med spurte etter at hun hørte jeg var syk: Tror du på Gud? -Neeeei, egentlig ikke... -Han gjøre deg frisk! Han elske deg, selv om du ikke tro. Jeg be for deg!!! Så nå blir jeg nok frisk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Nevner det her siden de sikkert vil le av meg i den store treningstråden. Jeg faila på 65kg squats i dag, gikk pent ned og ble sittende Han hatt noen av de episodene før ja. Holder på med siste settet, og skal bare ta en repetisjon til. Er helt nede, men klarer ikke å samle styrken til å komme meg opp. Så sitter jeg der. Usikker på hva jeg skal gjøre. Prøve å slippe den ned bak meg uten å bli skadet? Greit, da gjør jeg det. Slipper den ned, hører et stort smell og får smerter i diverse kroppsdeler. Alle de store gutta stirrer på meg og spør om det går bra. Joda, alltid like kult når jeg failer på løfte oppvarmingsvekten til de fleste gutta der. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Er sånne fine sikkerhetsaker på racket her, så bare å sette seg ett hakk til dypere (srsly ass on the floor) så hviler den på et par stenger Eneste er at det blir så dypt at du ikke har sjans til å få den opp igjen, så må ta av vekt for å prøve på nytt Endret 9. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja, det virker sånn. Er jo litt digg å komme seg vekk fra heimen også, ikke sant? Tror du har godt av det Akkurat som alle andre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er sånne fine sikkerhetsaker på racket her, så bare å sette seg ett hakk til dypere (srsly ass on the floor) så hviler den på et par stenger Eneste er at det blir så dypt at du ikke har sjans til å få den opp igjen, så må ta av vekt for å prøve på nytt Vi har en sånn en vi også, men jeg gidder jo aldri å ta den på fordi jeg er så sikker på at jeg klarer å løfte det... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Fail Er du sikker på at du klarer løftet så har du ikke nok vekt Skal ikke si noe jeg da, jeg trener med ganske lett vekt (og failer allikevel) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Cookieoreobrowniesen var helt jævelig... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Cookieoreobrowniesen var helt jævelig... Jævelig god eller bare jævelig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Cookieoreobrowniesen var helt jævelig... Sånn går det når man skal blande inn oreo i alt mulig. Usj. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jævelig god eller bare jævelig? Ble for mye faenskap rett og slett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så utrolig deilig følelse når ting begynner å løse seg, og man faktisk får snakka med folk. Jeg elsker vennene mine Og lærerne mine. Og mamma. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Why don't they make it police bells and church sirens? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Den neste som gir meg en pluss, gir meg pluss nr. 800 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så utrolig deilig følelse når ting begynner å løse seg, og man faktisk får snakka med folk. Jeg elsker vennene mine Og lærerne mine. Og mamma. For et sammentreff! Jeg elsker faktisk også mammaen din Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Den neste som gir meg en pluss, gir meg pluss nr. 800 Plusshore For et sammentreff! Jeg elsker faktisk også mammaen din Skal du bli stepappan min??? :D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) For et sammentreff! Jeg elsker faktisk også mammaen din Skal du bli stepappan min??? :D Spørsmålet blir vel rett og slett who's your daddy? Endret 9. mars 2012 av µp1is Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Here comes the sun, dudududu... Jeg synes noen skal si noe artig her snart jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg