Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hohei, nå fant jeg ut hvorfor jeg har vært dårlig i det siste. Ene jeg bor med spurte etter at hun hørte jeg var syk: Tror du på Gud? -Neeeei, egentlig ikke... -Han gjøre deg frisk! Han elske deg, selv om du ikke tro. Jeg be for deg!!!

 

Så nå blir jeg nok frisk.

Lenke til kommentar

Nevner det her siden de sikkert vil le av meg i den store treningstråden.

Jeg faila på 65kg squats i dag, gikk pent ned og ble sittende post-116057-0-58178800-1331321788_thumb.gif

Han hatt noen av de episodene før ja. Holder på med siste settet, og skal bare ta en repetisjon til. Er helt nede, men klarer ikke å samle styrken til å komme meg opp. Så sitter jeg der. Usikker på hva jeg skal gjøre. Prøve å slippe den ned bak meg uten å bli skadet? Greit, da gjør jeg det. Slipper den ned, hører et stort smell og får smerter i diverse kroppsdeler. Alle de store gutta stirrer på meg og spør om det går bra. Joda, alltid like kult når jeg failer på løfte oppvarmingsvekten til de fleste gutta der.

Lenke til kommentar

Er sånne fine sikkerhetsaker på racket her, så bare å sette seg ett hakk til dypere (srsly ass on the floor) så hviler den på et par stenger :p

Eneste er at det blir så dypt at du ikke har sjans til å få den opp igjen, så må ta av vekt for å prøve på nytt ;)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Er sånne fine sikkerhetsaker på racket her, så bare å sette seg ett hakk til dypere (srsly ass on the floor) så hviler den på et par stenger :p

Eneste er at det blir så dypt at du ikke har sjans til å få den opp igjen, så må ta av vekt for å prøve på nytt ;)

Vi har en sånn en vi også, men jeg gidder jo aldri å ta den på fordi jeg er så sikker på at jeg klarer å løfte det... :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...