Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Åja, det er sant Jeg må kanskje få ræve i gir og få dradd meg på shopping da. Jeg hater shopping Ja, det synes jeg. Kan bli med deg og piske deg rundt og si hvilke klær du må prøve hvis det gjør det lettere for deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg ender alltid opp med ting som ikke passer for fem flate øre, men det bryr meg ikke noe særlig. Foretrekker å handle på Arne Rønning i Nordre da. Der kan jeg gå for noen av de minste størrelsene, siden de har klær for virkelig store menn, med minst like feit lommebok. Men shopping er ikke bare klær, i alle fall ikke for min del. Dingser, tilfeldige ting jeg ikke har bruk for på Kitchn og Clas Ohlson, bøker på Outland, filmer og plater på Platekompaniet, bøker på Norli ... Bokshopping er alltid fantastisk og noe jeg savner fra USA ... Barnes & Noble. Null problemer å bruke timesvis der inne og komme ut med mangfoldige kilo bøker rikere. Problemet er alltid å få de med hjem. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja, det synes jeg. Kan bli med deg og piske deg rundt og si hvilke klær du må prøve hvis det gjør det lettere for deg. :!: Men da kommer jeg ikke til å være en smule glad i deg de neste dagene! Men shopping er ikke bare klær, i alle fall ikke for min del. Dingser, tilfeldige ting jeg ikke har bruk for på Kitchn og Clas Ohlson, bøker på Outland, filmer og plater på Platekompaniet, bøker på Norli ... Bokshopping er alltid fantastisk og noe jeg savner fra USA ... Barnes & Noble. Null problemer å bruke timesvis der inne og komme ut med mangfoldige kilo bøker rikere. Problemet er alltid å få de med hjem. Sånne ting liker jeg å handle da, ARK og Platekompaniet stikker jeg alltid innom får å surre litt rundt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Munkegata er min favorittgate sånn sett. Klarer ikke å passere Outland eller Platekompaniet uten å gå inn og bruke penger. Pleier også å stikke innom Familien og ta en øl om de er oppe / jeg har tid. <3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=927rDDlh4uw&feature=related Good shit. Endret 9. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Men de er ikke like gode som hjemmelagde Jeg gikk forbi en gourmet-sjokolademousse kake til 112 kr på Maxi..den måtte bli med hjem. Nå kommer jeg sikkert til å ete alt for mye. Det er din feil som fristet meg. You wicked temptress. Endret 9. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 God kveld folkens Liker handle det meste, helst på tilbud og helst ved at andre betaler til meg På nett er aller best, da det er størst utvalg... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 tubes Good shit. Det var litt kult. Farg meg overrasket. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 tubes Good shit. Det var litt kult. Farg meg overrasket. Går du utifra at alle her har dårlig smak, eller bare meg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Alle er dumme og har dårlig smak i forhold til British. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Alle er dumme og har dårlig smak i forhold til Hedvig (no sarcasm). 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg tror slimda er forelska i lærer'n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Men da kommer jeg ikke til å være en smule glad i deg de neste dagene! Joda. Etter hvert lærer du å elske det. Jeg gikk forbi en gourmet-sjokolademousse kake til 112 kr på Maxi..den måtte bli med hjem. Nå kommer jeg sikkert til å ete alt for mye. Det er din feil som fristet meg. You wicked temptress. Ja, det var planen min hele tiden. Når du har spist opp den kan du komme og få muffins og kanskje litt kake om du spør pent. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Går du utifra at alle her har dårlig smak, eller bare meg? Alle, naturligvis. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Alle er dumme og har dårlig smak i forhold til Hedvig (no sarcasm). Øy, det der er feil holdning for en lærerinne å holde! Jeg tror slimda er forelska i lærer'n Nå var det hun som redigerte innlegget mitt da... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Do want! http://www.waldorfmusic.de/en/pulse-2-overview.html *instant hardon* Ja, jeg er nerd. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Går du utifra at alle her har dårlig smak, eller bare meg? Alle, naturligvis. Fair enough then. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Nevner det her siden de sikkert vil le av meg i den store treningstråden. Jeg faila på 65kg squats i dag, gikk pent ned og ble sittende Endret 9. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Nå var det hun som redigerte innlegget mitt da... Det var det du egentlig mente skjønner du Oi, sent jo. På tide med middag. Endret 9. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Nevner det her siden de sikkert vil le av meg i den store treningstråden. Jeg faila på 65kg squats i dag, gikk pent ned og ble sittende SQUATS AND OATS. Sånn, det er alt du trenger å vite om styrketrening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg