Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Åja, det er sant :p

 

Jeg må kanskje få ræve i gir og få dradd meg på shopping da. Jeg hater shopping :(

Ja, det synes jeg. Kan bli med deg og piske deg rundt og si hvilke klær du må prøve hvis det gjør det lettere for deg. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ender alltid opp med ting som ikke passer for fem flate øre, men det bryr meg ikke noe særlig. Foretrekker å handle på Arne Rønning i Nordre da. Der kan jeg gå for noen av de minste størrelsene, siden de har klær for virkelig store menn, med minst like feit lommebok. :p

 

Men shopping er ikke bare klær, i alle fall ikke for min del.

Dingser, tilfeldige ting jeg ikke har bruk for på Kitchn og Clas Ohlson, bøker på Outland, filmer og plater på Platekompaniet, bøker på Norli ...

Bokshopping er alltid fantastisk og noe jeg savner fra USA ... Barnes & Noble. Null problemer å bruke timesvis der inne og komme ut med mangfoldige kilo bøker rikere. Problemet er alltid å få de med hjem. :p

Lenke til kommentar

Ja, det synes jeg. Kan bli med deg og piske deg rundt og si hvilke klær du må prøve hvis det gjør det lettere for deg. :D

 

:!:

Men da kommer jeg ikke til å være en smule glad i deg de neste dagene!

 

Men shopping er ikke bare klær, i alle fall ikke for min del.

Dingser, tilfeldige ting jeg ikke har bruk for på Kitchn og Clas Ohlson, bøker på Outland, filmer og plater på Platekompaniet, bøker på Norli ...

Bokshopping er alltid fantastisk og noe jeg savner fra USA ... Barnes & Noble. Null problemer å bruke timesvis der inne og komme ut med mangfoldige kilo bøker rikere. Problemet er alltid å få de med hjem. :p

 

Sånne ting liker jeg å handle da, ARK og Platekompaniet stikker jeg alltid innom får å surre litt rundt :D

Lenke til kommentar

Men de er ikke like gode som hjemmelagde :(

 

Jeg gikk forbi en gourmet-sjokolademousse kake til 112 kr på Maxi..den måtte bli med hjem. Nå kommer jeg sikkert til å ete alt for mye. Det er din feil som fristet meg. You wicked temptress.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Men da kommer jeg ikke til å være en smule glad i deg de neste dagene!

Joda. Etter hvert lærer du å elske det. :yes:

 

Jeg gikk forbi en gourmet-sjokolademousse kake til 112 kr på Maxi..den måtte bli med hjem. Nå kommer jeg sikkert til å ete alt for mye. Det er din feil som fristet meg. You wicked temptress.

Ja, det var planen min hele tiden. Når du har spist opp den kan du komme og få muffins og kanskje litt kake om du spør pent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...