Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Så var det å vente da. På at papirerene skal gjennom papirmølla. Forhåpentligvis går det raskt.

 

e: Lager Scalloped Hasselback Potatoes nå. Scalloped vil si at de lages med skall afaik.

Et helvetes klin å få smøret og osten nedi (siden jeg glemte å slenge smøret i fryseren først og det bare var kjøleskapstemperert), men det gikk da til slutt, så nå står de i ovnen sammen med noen bakepoteter.

 

Pappa steker bacon og biffstrimler og lager saus, mens jeg har vasket opp, dekket på bordet og skal straks støvsuge og vaske gulvene.

 

Alt akkompagnert av Paul Simon og Kronenbourg. Fantastisk!

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Kake er greit, så lenge L4r5 holder fingrene av fatet mitt.

Hvilken kake foretrekker du? Hva får deg til å tro at han ikke lar deg har kaken i fred? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg lager heller muffins, så får ingen av dere verken kake eller "kake". Griser! Eller jo, Hedvig kan få litt. :p Har du vært og handlet undertøy nå?

Lenke til kommentar

Åh, så mett. Det gjør bokstavelig talt vondt å være i live, men det var så godt at det var verdt det.

 

Det merkelige er at jeg bare klarte å få i meg en potet, og den var ikke sånn stor bakepotet heller.

Antar det var alt smøret og osten jeg stappa nedi, samt fløten og osten som jeg hadde på på topp.

 

Jeg har ikke vært så mett siden julaften.

Lenke til kommentar

Jeg lager heller muffins, så får ingen av dere verken kake eller "kake". Griser! Eller jo, Hedvig kan få litt. :p Har du vært og handlet undertøy nå?

 

Nei, ikke ennå :blush: Kan jo ikke spise kake i bare undertøyet da :ohmy:

Klart du kan, kake kan spises uansett påkledning. Nytes best når man er naken vel og merke, men alt er best så lenge man er avkledd. :D

Lenke til kommentar

Kan du vel. Det var uansett til putekrigen som jeg trodde vi skulle ha ganske snart? :hmm:

 

Åja, det er sant :p

 

Jeg må kanskje få ræve i gir og få dradd meg på shopping da. Jeg hater shopping :(

Forstår ikke hvorfor folk hater å shoppe. Jeg synes det er fantastisk. Ignorere de som prøver å hjelpe meg, vandrer rundt totalt i min egen verden og ser på ting jeg ikke har råd til og bruker opp pengene mine på tant og fjas. <3

Lenke til kommentar

Jeg kan stå for glasuren til kakene!

 

:ermm:

 

 

Forstår ikke hvorfor folk hater å shoppe. Jeg synes det er fantastisk. Ignorere de som prøver å hjelpe meg, vandrer rundt totalt i min egen verden og ser på ting jeg ikke har råd til og bruker opp pengene mine på tant og fjas. <3

 

Huff.. nei, jeg hater det :p Særlig å prøve ting. I det siste har jeg begynt å ta med ting som jeg VET må være for stort bare for å få opp selvtilitten når jeg tar de på.

 

 

Men så passer de :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...