Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det tror jeg heller aldri jeg skrev på twitter den nittende februar og jeg tror heller ikke du følger meg.

Jeg har ikke vært innom twitter på en god stund, og tross dine noget humoristiske poster, husker jeg ikke alt du skriver der. Beklager, men det var faktisk ikke fra deg jeg har det.

Er du virkelig åpen for å lytte til meg?

Om det faktisk hadde vært en seriøs henvendelse, ville jeg lyttet ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg, og mange andre, er uansett tilgjengelige for å lytte om noen skulle trenge det. Og jeg er svært seriøs, imotsetning til hva jeg er ellers her i tråden. :)

Tøys, du sier det bare fordi du vil blir "bestevenn" og dermed egle deg innpå henne på måter vi andre ikke kan.

Lenke til kommentar

Om det faktisk hadde vært en seriøs henvendelse, ville jeg lyttet ja.

Vel, jeg har hatt noen merkelige drømmer i det siste...

De involverer vanligvis Kirby, en skrutrekker, mye blod, og et ender vanligvis med en ond latter fra en svart mann med kult hår. jeg våkner opp med fuktig undertøy.

Hva tror du dette kan symbolisere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg hadde et gavekort på Cubus som jeg brukte i går. Kjøpte meg en genser, men hadde 50kr igjen. Fant ikke noe i klesbutikken jeg kunne tenke meg så jeg fant meg dette på tilbud

IMG_7666.JPG

Leste instruksjonene og der sto det at jeg skule anvise bomulldott. Men det har jeg jo ikke. Kan jeg smøre kremen utover selv, uten bomull?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...