Slimda Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det tror jeg heller aldri jeg skrev på twitter den nittende februar og jeg tror heller ikke du følger meg. Jeg har ikke vært innom twitter på en god stund, og tross dine noget humoristiske poster, husker jeg ikke alt du skriver der. Beklager, men det var faktisk ikke fra deg jeg har det. Er du virkelig åpen for å lytte til meg? Om det faktisk hadde vært en seriøs henvendelse, ville jeg lyttet ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg, og mange andre, er uansett tilgjengelige for å lytte om noen skulle trenge det. Og jeg er svært seriøs, imotsetning til hva jeg er ellers her i tråden. Tøys, du sier det bare fordi du vil blir "bestevenn" og dermed egle deg innpå henne på måter vi andre ikke kan. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Om det faktisk hadde vært en seriøs henvendelse, ville jeg lyttet ja. Vel, jeg har hatt noen merkelige drømmer i det siste... De involverer vanligvis Kirby, en skrutrekker, mye blod, og et ender vanligvis med en ond latter fra en svart mann med kult hår. jeg våkner opp med fuktig undertøy. Hva tror du dette kan symbolisere? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 So? Folk går til psykologer Neida, ikke alle. Psykologene kommer til meg. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Rimelig politisk ukorrekt men morsom slutt på kvinnedagen: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er du 18 år? Ja, særlig. Han er 19!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg hadde et gavekort på Cubus som jeg brukte i går. Kjøpte meg en genser, men hadde 50kr igjen. Fant ikke noe i klesbutikken jeg kunne tenke meg så jeg fant meg dette på tilbud Leste instruksjonene og der sto det at jeg skule anvise bomulldott. Men det har jeg jo ikke. Kan jeg smøre kremen utover selv, uten bomull? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er du 18 år? Ja, særlig. Han er 19!!! Done anything wrong? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Inb4 gaaaaaaaaaaaaaaay Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Lurer på om jeg skal slette meg fra facebook igjen. Jeg ser virkelig ikke vitsen med å være der. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Vil du ikke holde deg oppdatert ved å få vite hver eneste liten ting som skjer i alles liv? Nei for noe vas skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg