L4r5 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvordan har det gått i dag? Snørr og gugge over alt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Har du drukket midt i uka? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tenker du på nordlendingen? Ikke på langt nær så mye som du gjør. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Thehehe Må ærlig si at jeg ikke har vært glad i nordnorsk dialekt før jeg hørte hun snakke, og de øyene Jaja, nå må jeg til butikken! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Thehehe Må ærlig si at jeg ikke har vært glad i nordnorsk dialekt før jeg hørte hun snakke, og de øyene Jaja, nå må jeg til butikken! Har hun blitt dyppet? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nei, virkelig, har du snakket med henne? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Må til butikken, 5 min å gå og de stenger 11= kan drøye den 2 min. Ja har snakket med henne i hele dag, altså en arbeidsdag på 9 og en halv time. Har hatt det veldig gøy. Synd at hun er ett og et halv år eldre enn meg, faen ta mor og far for at jeg er 93 modell. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Alder er ingen hindring. Bare mer prestisje om hun er litt eldre. Snakk mer, ta henne med deg hjem, se en film, Få på litt smooth jazz, tenn noen lys, og slå dere løs som noen ville kaniner. Burde ikke være noe problem med tanke på at hun er nordlending. Om det går dårlig kan jeg evt. låne deg litt Rohyphenol. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Jeg liker ikke jazz. Rohypenol er ikke nødvendig. Ens lyster skal ikke gå ut over noen ufrivillig. Om det ikke gjelder deg da, for du blir uansett dopet ned. Endret 8. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg liker ikke jazz. Rohypenol er ikke nødvendig. Ens lyster skal ikke gå ut over noen ufrivillig. Greit, sett på metal om du vil, så lenge det gjør henne klam mellom beina. Alright, tilbudet står fortsatt åpent om du endrer mening. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Takk uansett Nå blir det Blow! Endret 8. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvordan i all verden bytter man bankkort hos Spotify? Jeg kan verken trykke på "payment method" eller det som står rett under. Ser ikke ut som at man kan endre det på overview eller edit profile heller. Helt dust. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Vi trenger en film hvor roboter plutselig blir fiendtlige, og begynner å angripe mennesker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kan ikke vi heller ha en romantisk komedie om to personer som hater hverandre, hvor de til slutt ender opp med å elske hverandre? Det tror jeg aldri har blitt filmatisert før. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hahaha, Nårje er helt sjenialt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg venta 6 måneder før jeg snakka med mamma, som er den jeg kan snakke med om alt. Deg kjenner jeg egentlig ikke en gang Jaja. Kjennes veldig deilig. So? Folk går til psykologer=folk de ikke kjenner. Og tror flere her på forumet har fått hjelp ved å prate med "ukjente" i deppetråden f.eks. Uansett, deilig å få det ut av systemet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg, og mange andre, er uansett tilgjengelige for å lytte om noen skulle trenge det. Og jeg er svært seriøs, imotsetning til hva jeg er ellers her i tråden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kan ikke vi heller ha en romantisk komedie om to personer som hater hverandre, hvor de til slutt ender opp med å elske hverandre? Det tror jeg aldri har blitt filmatisert før. Det tror jeg heller aldri jeg skrev på twitter den nittende februar og jeg tror heller ikke du følger meg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg, og mange andre, er uansett tilgjengelige for å lytte om noen skulle trenge det. Og jeg er svært seriøs, imotsetning til hva jeg er ellers her i tråden. Er du virkelig åpen for å lytte til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg