Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 I tillegg har vi: http://www.thelondoner.me/2011/06/slutty-brownies.html http://www.howsweeteats.com/2012/01/homemade-snickers-bars/ http://www.instructables.com/id/Death-By-Oreo-Cupcakes/ http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/new-recipes/chocolate-chip-lava-cookies.html Veldig fysen på først- og sistnevnte. Sånn bortsett fra det trenger jeg mascarponeost og ladyfingers til tiramisuen jeg skal lage. I alle fall om minstesøss slipper meg inn på kjøkkenet. Hu er så bitchy og negativ at halvparten er nok. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Phew.. må få ut her at jeg er utrolig glad i mammam min Har hatt det ganske tøft siste perioden, men ikke sagt det til noen som helst, før nå.. er en god del ting som må ordnes opp i og vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, men nå har jeg i hvertfall (endelig) fått sagt det til noen. Og hun kommer opp på mandag for å være her noen dager. Sånn, personlig utlevering over. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 I alle fall om minstesøss slipper meg inn på kjøkkenet. Hu er så bitchy og negativ at halvparten er nok. Kan ikke du lage noe til henne da? - kanskje hu mykner? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Phew.. må få ut her at jeg er utrolig glad i mammam min Har hatt det ganske tøft siste perioden, men ikke sagt det til noen som helst, før nå.. er en god del ting som må ordnes opp i og vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, men nå har jeg i hvertfall (endelig) fått sagt det til noen. Og hun kommer opp på mandag for å være her noen dager. Du kan snakke med meg vettu Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Mye som blir "unødvendig" komplisert med/hos jenter... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Du kan snakke med meg vettu :!: Jeg venta 6 måneder før jeg snakka med mamma, som er den jeg kan snakke med om alt. Deg kjenner jeg egentlig ikke en gang Jaja. Kjennes veldig deilig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 I tillegg har vi: http://www.thelondoner.me/2011/06/slutty-brownies.html Tror jeg skal lage den en dag gitt... Kommer sikkert til å dø av den, men herregud så god den ser ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 I alle fall om minstesøss slipper meg inn på kjøkkenet. Hu er så bitchy og negativ at halvparten er nok. Kan ikke du lage noe til henne da? - kanskje hu mykner? Jeg får ikke lov. Hu nekter på at noe jeg lager er godt, selv om hun tidligere har elsket matlagingen min. Andre setter i alle fall pris på den. Jeg skal lage scalloped hässelback potatoes i morgen i alle fall. Så får hu spise om hu vil, eller la være. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg hadde vel også blitt grinete om du hadde flyttet hjem igjen. :-D 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hun er også grinete fordi folk står opp før henne og bråker sånn at hun ikke får sove lenger enn til halv åtte. Og for at jeg hører på musikk hun liker. Hun prater med kompisene mine, jeg får ikke lov til å hilse på hennes venninner når de kommer på besøk. Hilser de på meg, blir hun sur om jeg hilser tilbake. Vi (min andre søster og jeg) har kommet frem til at hun er ustabil. Hun har vært i trassalderen siden hun var 5 år. I år blir hun 19. Litt lang trassalder, om du spør meg. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Pass på hva du skriver, Smurfen. Du vet aldri når Tornerose lurker. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Og hun synes det er helt greit at du skriver sånn om hu på nettet, når du er så uanonym som det går an å bli? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Skjønner ikke hvorfor hun er grinete. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Pff, hu får ikke lov å komme i denne tråden uansett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Pff, hu får ikke lov å komme i denne tråden uansett Hun har vært her før. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Pff, hu får ikke lov å komme i denne tråden uansett Tror ikke akkurat det er Datasmurf som calls the shots der i gården. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Pff, hu får ikke lov å komme i denne tråden uansett Hun har vært her før. Trust me, jeg husker perioden når Vaage-familien tok over DNFK med MSN-snakket sitt hele dagen og natta. Og da fikk de vel klar moddis-beskjed om å holde det privat. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg er hekta på Lonely Island om dagen. Barnslig :< Går rundt og synger på jobb med headset på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Trust me, jeg husker perioden når Vaage-familien tok over DNFK med MSN-snakket sitt hele dagen og natta. Og da fikk de vel klar moddis-beskjed om å holde det privat. Ikke som jeg husker, og det var da bare Tornerose og jeg som var her. Søss var her aldri, og mor og far klarte jeg aldri å overbevise om at forum var tingen å være med på. Pass på hva du skriver, Smurfen. Du vet aldri når Tornerose lurker. Eh, får så være. Blir for øvrig ikke tiramisu i helgen. -_- Mega var utsolgt for mascarpone og ladyfingers, og fant ikke noe av det på verken Kiwi eller Rema (ikke at jeg er spesielt overrasket heller), men i det minste blir det biffstrimler og Scalloped Hasselback Potatoes i morgen. Og så skal jeg lage kjeks i stedet. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Off, afrikaneren koker krabber, jeg vil også ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg