Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Angående den nye appen på alles lepper, «Draw Something». Jeg ser at man kan bruke facebook kontoen sin for å registrere seg for spill, men man må akseptere vilkårene som blant annet innebærer at appen har tilgang til din venneliste. Vil vennene dine bli informert om appen eller spammet på noen måte? Det er bare sånn at du kan sende andre på vennelista di som har appen installert forespørsel om å spille hvis du vil. Det har ikke kommet opp noe på facern min etter at jeg godtok, ikke noe spam eller lignende. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg ble i grunn ganske lei Draw Something. Hovedsaklig fordi jeg suger til å tegne, og føler at det krevde mye mer av meg (og lommeboka mi) enn hva Wordfeud krever. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 22 timer til eksamen skal leveres. Scheisse. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg ble i grunn ganske lei Draw Something. Hovedsaklig fordi jeg suger til å tegne, og føler at det krevde mye mer av meg (og lommeboka mi) enn hva Wordfeud krever. Lommeboka di? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja, endte jo opp med å kjøpe penger til nye farger hele tiden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja, endte jo opp med å kjøpe penger til nye farger hele tiden. Jeg har mange farger, og ikke trengt å bruke en eneste krone Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er bare sånn at du kan sende andre på vennelista di som har appen installert forespørsel om å spille hvis du vil. Det har ikke kommet opp noe på facern min etter at jeg godtok, ikke noe spam eller lignende. Flott. Setter pris på den informasjonen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kjøpt de med penger du har vunnet for å klare tegninger? Jeg har ikke tålmodighet til det, du kan maks vinne 3 penger for hvert bilde. Tar sin tid å samle opp nok til 250 for en fargepakke eller 400 for den minste bombepakken. Mye enklere å bare kjøpe penger for en 30 kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hva skjer her? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kjøpt de med penger du har vunnet for å klare tegninger? Jeg har ikke tålmodighet til det, du kan maks vinne 3 penger for hvert bilde. Tar sin tid å samle opp nok til 250 for en fargepakke eller 400 for den minste bombepakken. Mye enklere å bare kjøpe penger for en 30 kr. Meh, synes det går rimelig kjapt jeg. Spiller jo mot mange om gangen, brått har man en god del. Gidder ikke brukte ordentlige penger på sånt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 22 timer til eksamen skal leveres. Scheisse. Er det ingen som skal gi meg oppmerksomhet? Det er en grunn til at jeg poster her. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er det ingen som skal gi meg oppmerksomhet? Det er en grunn til at jeg poster her. Heieheiaheia?? Hva slags eksamen? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kjøpt de med penger du har vunnet for å klare tegninger? Jeg har ikke tålmodighet til det, du kan maks vinne 3 penger for hvert bilde. Tar sin tid å samle opp nok til 250 for en fargepakke eller 400 for den minste bombepakken. Mye enklere å bare kjøpe penger for en 30 kr. Meh, synes det går rimelig kjapt jeg. Spiller jo mot mange om gangen, brått har man en god del. Gidder ikke brukte ordentlige penger på sånt. Ja, spiller mot en del jeg også. Ca tyve tror jeg, hovedsaklig folk fra Facebook, samt familiemedlemmer, og et par randoms. Glad de la til muligheten til å fjerne games. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg trenger tips til noe å spise. Noe enkelt og raskt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tomatbønner. Koster 4-5 kr for en boks, bare ha det i en gryte og varm opp og pass på at det ikke koker. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tomatbønner. Koster 4-5 kr for en boks, bare ha det i en gryte og varm opp og pass på at det ikke koker. Jeg orker ikke stikke ned på butikken nå, og har ikke no bønner i skapet, men takk for tipset Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Jeg lager meg Spaghetti Carbonara, jeg. Endret 8. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg