Mchansern Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Mye bra folk i Sunnmørsposten. Bare les denne. http://www.smp.no/nyheter/soere/article435937.ece (Han er singel forresten). Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Altså, jeg hører ikke bare på det som er på topp på last.fm-en min, Mhm, min er også ganske misvisende, for den scrobbler bare fra spotify, og der fins verken Beatles eller Pink Floyd for eksempel. My fucking god... Jeg døøøøøøøør. Don't worry, be happy Alle sammen skal være superglade i dag synes jeg Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Noen har som har noen tips angående søvn? Pleier som regel å sove ganske greit, men i perioder sliter jeg veldig. Som f.eks i natt, sovna jeg ikke før halv 5. Noe som gjorde det umulig for meg å stå opp klokka 7 for å dra på skolen. Vekkeklokka stod på konstant i 57 min før jeg våknet, og da dro jo bussen om 3 min, så jeg ble heller hjemme. Enda en dags udokumentert fravær, JIPPIII! Har forresten noen melatonin piller, det sees ikke på som sovepiller direkte hvis jeg ikke tar helt feil, men det er kroppens søvnhormon. Tok 2 piller. Sovna fremdeles ikke Noen som har et forslag eller to? for jeg MÅ ha søvn!! Sorry for rotete innlegg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Så du droppet en hel dag pga du ville kommet hvor mye for sent? Du sovnet halv 5, når la du deg? Og dagen før? Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Så du droppet en hel dag pga du ville kommet hvor mye for sent? Du sovnet halv 5, når la du deg? Og dagen før? Droppet en hel dag fordi jeg var så fjern når jeg våkna at jeg ikke innså det en gang, før etterpå Jeg la meg klokka 11, dagen før var det samme greiene, men da kom jeg på skolen til vanlig tid (sovnet rundt 11) Men må innrømme at det var slapt av meg å droppe skolen, har litt problemer med attitude som jeg absolutt må gjøre noe med. Er ingen unnskyldning selvfølgelig, er jo meg det er noe gærent med Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Jeg ble værfast pga. Snøstorm når jeg skulle hjem en søndag. Fjellet åpna på morgenen dagen etterpå så jeg kjørte 25 mil også jobbet hele dagen. Kunne glatt valgt å bli hjemme og tape penger ... Endret 8. mars 2012 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tull og tøys med Kaizers i en slik oppsummering. Dette er fasiten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Virker som Freia har funnet internett: (hvilken sang igjen...?) Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Virker som Freia har funnet internett: (hvilken sang igjen...?) Dette er sangen : Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Dette er sangen : httpblablabla Jeg hørte sangen før den ble mainstream og mistet gøyalheten. Endret 8. mars 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg har aldri klart å få sangen på hjernen, eller likt den i det hele tatt. Kan komme av at jeg har hørt den hele to ganger. En gang på YouTube og en gang i den Toppris-plate-reklamen. Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Takk, Captain Obvious. Haha, trodde faktisk du lurte Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 På YouTube står det at alle kanaler skifter automatisk til den nye designen 7 mars. I dag er det 8. mars og kanalen min har ikke skiftet. Godt tegn? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ny design igjen? :| Nei, jeg mener Cosmic Panda layouten, den som kom ut for en stund siden. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tidligere i dag så våkna jeg av at jeg spytta skikkelig kraftig! Drømte at jeg hadde et eller anna fælt i munnen, og skulle til å spytte det ut, og akkurat da våkna jeg... Æsj.. verste er at det har skjedd tre ganger på en uke nå, håper det ikke blir et fast morgenrituale. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tidligere i dag så våkna jeg av at jeg spytta skikkelig kraftig! Drømte at jeg hadde et eller anna fælt i munnen, og skulle til å spytte det ut, og akkurat da våkna jeg... Æsj.. verste er at det har skjedd tre ganger på en uke nå, håper det ikke blir et fast morgenrituale. Haha, syke greier... Følte intervjuet i dag gikk bra, har sinnsykt lyst på den jobben. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Følte intervjuet i dag gikk bra, har sinnsykt lyst på den jobben. Så bra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ny design igjen? :| Nei, jeg mener Cosmic Panda layouten, den som kom ut for en stund siden. Ah, jeg kunne gjerne vært foruten den. Jeg finner frem og har ikke noe spesielt i mot den, men jeg likte den forrige layouten bedre. For å ta noe annet, hva slags konkurranse / premie kan et arkiv som tar for seg gamle folkeviser, skillingsviser o.l. utlyse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg