Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg skulle ha sovna for lenge siden... Natta!!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja...... Det er så mye man skulle ha gjort. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nok en morgen! Ren poesi å stå opp så tidlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nok en morgen! Ren poesi å stå opp så tidlig. ... blææærghh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Må ikke være så gretten! Å stå opp før solen har sin egen sjarm. Ser på alle som halvsover på bybanen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg liker å reise hjem kl 07 og se alle de trøtte trynene på toget, eller de trøtte trynene i kantina som har hele dagen foran seg på jobb. Mens jeg vet at jeg kan dra hjem og chille med PC og så legge meg og sove så lenge jeg orker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg liker hva du nesten siterer her. Du fattet den ja Klabert. Hørt mye på. Sterkeste kandidater i bold. What? Har du brukbar musikksmak? Hadde jeg aldri i verden trodd. Ei heller at du likte Cunninlynguists. For meg er Kaizers lett det beste i verden egentlig Er nesten i overkant besatt. *bilde* Personlig er jeg mer glad i reklamejingles. Det merkelige er at favorittbandet mitt egentlig er ganske langt nede på denne lista (The Beatles), men Kaizers (som ikke er på topp 5 engang) er på tredjeplass. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Må være kjipt å ha så dårlig musikksmak. Tenk hvor mye bra du går glipp av. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Cunninlynguists - [Oneirology #09] Stars Shine Brightest (In the Darkest Night) Skal du på konserten på BLÅ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 My fucking god... Jeg døøøøøøøør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Må være kjipt å ha så dårlig musikksmak. Tenk hvor mye bra du går glipp av. Tenk så bra at slikt er subjektivt da. Jeg mener jeg har en fantastisk musikksmak, for øyeblikket går det i dette og jeg elsker det. Særlig soul-covrene av Rolling Stones-låter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 My fucking god... Jeg døøøøøøøør. Har noen startet hjertelungeredning? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 My fucking god... Jeg døøøøøøøør. Har noen startet hjertelungeredning? Nei, jeg er ensom, forlatt og sjuk. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Tenk så bra at slikt er subjektivt da. Niks. Men seriøst, jmfr. last.fm-charts'ene dine, så skader det ikke å utforske ny musikk fremfor en usunn mengde kaizers og reklamesanger. Endret 8. mars 2012 av Anulaibar 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Altså, jeg hører ikke bare på det som er på topp på last.fm-en min, jeg hører på jævlig mye variert. Alt fra forskjellige former for metal og rock, til jazz og blues, og hopper innom litt country, danseband og listepop. Bare scrobbler ikke så mye fra WiMP eller mobilen min at det gjør noe. Her er f.eks. det jeg har hørt på den siste måneden. Som du ser er det jævlig mye forskjellig, og en god del som ikke er på top artists. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg må begynne å få ræva opp av senga tidligere!!! Nok en morgen! Ren poesi å stå opp så tidlig. Herlig å lese så positive morgenmeldinger til en forandring Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er digg å ikke ha tid til å være morgengretten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg