Bytex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hun er garantert et medlem og skrev et sint innlegg om kvinnehatende menn ved første anledning. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror andelen idioter på Kvinneguiden er mye den samme som på Diskusjon. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Og 80% av idiotene på kvinneguiden er folk herfra som troller og later som de er gal dame. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Idioter på internet? Nei jeg tror du må tulle. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Sterkeste kandidater i bold. Det var faktisk en god del gode forslag etter å ha hørt, men ikke noe jeg hadde særlig kjennskap til bortsett fra Florence. Idioter på internet? Nei jeg tror du må tulle. Her er vi alle rakettforskere!! Gud som jeg og movie maker ikke kommer overens.. Endret 8. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Dere er til lite hjelp ^^ Så langt har jeg: Tom Waits - Chicago Arctic Monkeys - Brick By Brick Florence + The Machine - What The Water Gave Me Kaizers - Drøm Videre Violeta Oslo Ess - Alt jeg trenger Bernhoft - Choices Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Bernhoft - Choices Faen, jeg glemte helt Bernhoft, og nå er videoen min ferdig Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Bernhoft - Choices Faen, jeg glemte helt Bernhoft, og nå er videoen min ferdig Link til videoen din? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Link til videoen din? Her Jeg kan ikke sånt med videoredigering og sånt, så det er ikke noe spesielt. Men nå tror jeg at jeg skal redigere vekk Adele-sangen og putte inn Bernhoft i stedet.. Endret 8. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tull og tøys med Kaizers i en slik oppsummering. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tull og tøys med Kaizers i en slik oppsummering. Ikke hipster nok for deg eller? Ikke alle har like sær musikksmak som deg. Kall det gjerne sellout hvis du vil, men "Drøm Violetta" er en fantastisk låt. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tull og tøys med Kaizers i en slik oppsummering. Trodde dette var Hedvig's favorittliste, og ikke din? 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tull og tøys med Kaizers i en slik oppsummering. Tull og tøys med å mene sånt Det er jo min video ^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Ikke hipster nok for deg eller? Ikke alle har like sær musikksmak som deg. Kall det gjerne sellout hvis du vil, men "Drøm Violetta" er en fantastisk låt. Jeg vil si listen min fra tidligere hadde en fin blanding av alt fra det poppe til det mer obskure; Kaizers er bare ikke årets beste-materiale. Men det skal sies at Ompa var ei artig plate. Endret 8. mars 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg vil si listen min fra tidligere hadde en fin blanding av alt fra det poppe til det mer obskure; Kaizers er bare ikke årets beste-materiale. Men det skal sies at Ompa var ei artig plate. For meg er Kaizers lett det beste i verden egentlig Er nesten i overkant besatt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det skal ikke mange dagers kjør til på én artist for å sende dem ganske høyt over alt annet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Men nå er det ikke noe bevisst ønske fra min side om å få størst mulig avstand fra resten av lista da, det bare blir sånn Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Har alle sovna her eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg