Yavel Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er forbudt å linke til egne tråder i kafèen! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg kan jo ikke bruke ekte navn. Til og med eldre enn deg Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Det er forbudt å linke til egne tråder i kafèen! Sorry Visste ikke det. Endret 7. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er forbudt å linke til egne tråder i kafèen! Sorry Visste ikke det. Håper du har lest reglementet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er forbudt å linke til egne tråder i kafèen! Retten er satt. Alle som er enig sier heng, de som ikke er enige sier heng likevel. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Ja, men husket ikke den regelen. Endret 7. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hver sin smak. For min del er det: "De dødes tjern", "Fjols til fjells", "Pelle og Proffen: Døden på Oslo S", "Håkon Håkonsen", "Mongoland", "Villmark", "Trolljegeren", "Schpaaa", "Niding", "Kill Buljo", "Den som frykter ulven", "Bare skyer beveger stjernene", "Lime", "Slipp Jimmy Fri", og "Hodet over vannet", som jeg kommer på i farten. MOAR Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Svidd neger er jo bare tidenes Norske film! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Når man kjeder seg om kvelden begynner man å lage videomontage av de beste sangene fra 2011.. noen forslag? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Når man kjeder seg om kvelden begynner man å lage videomontage av de beste sangene fra 2011.. noen forslag? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Når man kjeder seg om kvelden begynner man å lage videomontage av de beste sangene fra 2011.. noen forslag? Skam deg 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Skam deg Endret 7. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Stygge sanger :!: Tror det sier mer om deg, enn meg. Hvis du tok meg seriøst. Listet opp de mest kreftfremkallende sangene jeg kunne tenke på Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Dere er til lite hjelp ^^ Så langt har jeg: Tom Waits - Chicago Arctic Monkeys - Brick By Brick Florence + The Machine - What The Water Gave Me Kaizers - Drøm Videre Violeta Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Når man kjeder seg om kvelden begynner man å lage videomontage av de beste sangene fra 2011.. noen forslag? Sterkeste kandidater i bold. Andrew Jackson Jihad - [Knife Man #07] Hate, Rain On Me Boris - [Heavy Rocks #09] Aileron Circle Takes the Square - [Rites of Initiation #01] Enter By the Narrow Gates Cunninlynguists - [Oneirology #09] Stars Shine Brightest (In the Darkest Night) Explosions in the Sky - [Take Care, Take Care, Take Care #05] Postcard From 1952 Florence + the Machine - [Ceremonials #11] All This And Heaven Too Giles Corey - [Giles Corey #02] Blackest Bile J Mascis - [several Shades of Why #04] Very Nervous and Love James Blake - [James Blake #06] Limit to Your Love La Dispute - [Wildlife #09] King Park Manchester Orchestra - [simple Math #07] Simple Math PJ Harvey - [Let England Shake #11] Written On the Forehead Swarms - [Old Raves End #03] Flikr Of Ur Eyes The Field - [Looping State of Mind #05] Looping State of Mind The Middle East - [i Want That You Are Always Happy #13] Deep Water The War on Drugs - [slave Ambient #03] I Was There Trophy Scars - [Never Born, Never Dead #02] Messengers Wilco - [The Whole Love #11] One Sunday Morning (Song For Jane Smiley's Boyfriend) 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nå var det stille her.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Huff..læreren på skolen viste en video via en pc..når hun var ferdig med å vise videoen så fikk hun opp blant annet dette her spørsmålet stilt på kvinneguiden.no i søkeresultatet på google Respirasjonssystemet/luftveiene - Kvinneguiden Forum - Kvinneguiden.noforum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=614851 2 innlegg - 2 forfattere - 20. des 2011 Holder på med en biologioppgave; hva er egentlig forskjellen på respirasjonssystemet og luftveiene? Er det det samme? Eller har jeg helt ... Jeg kremtet og mumlet noe om at det bare var idioter på kvinneguiden.no og WOOOOOOOOOOOSHHH...så klikker det faen meg en latinamerikansk-slektet jente i klassen om at jeg hater kvinner og kan da for faen ikke si slikt om kvinner i dag! "det er ikke første gangen du sier slikt!" Språkforvirring er slitsomt til tider.. Eller vent..kanskje hun var bruker av kvinneguiden? *knegg* 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg