Eplefe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 De sier de er "non-profit" organisasjon. Da ber de vel ikke om penger til noe. Joda. Non-profit betyr bare at de ikke "tjener" noe penger på det. Altså, alle pengene som kommer inn går ut til det veldedigheten velger å støtte. Dessverre inkluderer dette militær aksjon i Afrika. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Vel, etter at jeg var med på "stop SOPA" aksjon på twitter/youtube har jeg visst blitt dratt inni ALT av sånne online-protester i etterkant. Faens greier. Kommer ikke til å se noe Kony 2012 film. De er jo værre enn kjedebrevene mamma får konstant på facebook. Endret 7. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 De sier de er "non-profit" organisasjon. Da ber de vel ikke om penger til noe. Joda. Non-profit betyr bare at de ikke "tjener" noe penger på det. Altså, alle pengene som kommer inn går ut til det veldedigheten velger å støtte. Dessverre inkluderer dette militær aksjon i Afrika. Så 90% av det går til en eller annen korrupt fyr og familien hans i Afrika, eller? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 De sier de er "non-profit" organisasjon. Da ber de vel ikke om penger til noe. Joda. Non-profit betyr bare at de ikke "tjener" noe penger på det. Altså, alle pengene som kommer inn går ut til det veldedigheten velger å støtte. Dessverre inkluderer dette militær aksjon i Afrika. Så 90% av det går til en eller annen korrupt fyr og familien hans i Afrika, eller? Som oftest Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Elsker amerikanske The Voice. Så mye bedre enn den norske. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har ventet på deg Hatt en fin dag? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 ja, har animert og loka i dag. blodprøver og sånt kom tilbake og var helt fine så aner fortsatt ikke hvorfor jeg får vondt ved ribbeina o.l når jeg er sulten. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har ventet på deg Hatt en fin dag? Du har egentlig vært veldig normal i det siste, til deg å være. Har jeg nevnt det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 sap her? Ja, jeg jobber i SAP R3 v 7.2 akkurat nå, faktisk. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vondt ved ribbena når du er sulten? Det hørtes merkelig ut, første jeg tenker på er en tarm eller noe som har slått seg vrang, men nå er jeg ikke doktor. Har ventet på deg Hatt en fin dag? Du har egentlig vært veldig normal i det siste, til deg å være. Har jeg nevnt det? Vil du utdype? Ser det ikke selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg liker hva du nesten siterer her. Du fattet den ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vondt ved ribbena når du er sulten? Det hørtes merkelig ut, første jeg tenker på er en tarm eller noe som har slått seg vrang, men nå er jeg ikke doktor. det var nå ikke det i følge det legen sa. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Får håpe at det løser seg snart, er ikke noe morro å gå rundt med smerter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 En eller annen gammel fyr med falsk navn har sendt meg venneforespørsel på facern. Skeptisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er det gøyalt? Næh, et veldig uspennende lagerstyringssystem vi har på jobb. Jobber nattskift denne uka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 En eller annen gammel fyr med falsk navn har sendt meg venneforespørsel på facern. Skeptisk. Jeg kan jo ikke bruke ekte navn. Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hei. Akkurat nå hører jeg på System Of A Down. Takk for meg Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen her som er flinke med PC? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1421500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg