Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 God idé. Ble forresten nesten påkjørt av en teit syklist nå nettopp, hvorfor skal det være så vanskelig å bruke den jækla klokkedingsebomsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Føler det blir litt skjev maktfordeling her. Jeg kan ikke poste sånne bilder, når du ikke har posta et eneste bilde PM da, du begynner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Her er intet forandret ser jeg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Her er intet forandret ser jeg? Vi er vanedyr. Endret 7. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Why change a winning team? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Var ei jente fra Røsvik nær Lofoten på jobben i dag, må si at disse Nordlendingene har grusom sexy dialekt. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Var ei jente fra Røsvik nær Lofoten på jobben i dag, må si at disse Nordlendingene har grusom sexy dialekt. Synes det er fascinerende hvor mye dialekt spille inn angående inntrykk man får av mennesker. Særlig når det gjelder tiltrekning og sånt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Var ei jente fra Røsvik nær Lofoten på jobben i dag, må si at disse Nordlendingene har grusom sexy dialekt. Det er fantastisk! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Synes det er fascinerende hvor mye dialekt spille inn angående inntrykk man får av mennesker. Særlig når det gjelder tiltrekning og sånt. Det ligger nok mer bak enn noen forvridde ord og annerledes tonefall. Jeg vil tippe underbevisstheten forteller deg at personen kanskje kommer fra andre plasser enn hva du er vant med, og blir muligens nysgjerrig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Synes det er fascinerende hvor mye dialekt spille inn angående inntrykk man får av mennesker. Særlig når det gjelder tiltrekning og sånt. Det ligger nok mer bak enn noen forvridde ord og annerledes tonefall. Jeg vil tippe underbevisstheten forteller deg at personen kanskje kommer fra andre plasser enn hva du er vant med, og blir muligens nysgjerrig. Hvordan forklarer det dialekter du misliker/måter å snakke på som fører til at du får et dårligere førsteinntrykk av en person? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I så fall: burde man ikke reagere sånn på alle dialekter man ikke er vandt med? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Men man har kanskje forskjellige forventninger til forskjellige dialekter, om enn ubevisst? LithitiumS liker sikkert Nordlands-dialekta fordi han tenker at jentene er ville i senga Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Poenget mitt var at en dialekt ikke gjør en person mer attraktiv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Poenget mitt var at en dialekt ikke gjør en person mer attraktiv. Jo, i enkelte tilfeller. Jeg blir alltid litt interessert når jeg hører Stavanger-dialekta 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Jo, i enkelte tilfeller. Jeg blir alltid litt interessert når jeg hører Stavanger-dialekta Vel, det ligger nok fortsatt mer bak det. Kanskje du har tilfeldigvis har likt gutter fra Stavanger, og underbevisstheten din husker hva slags følelser du fikk av å snakke med dem, derfor vil du kanskje assosiere den dialekten med den følelsen. Endret 7. mars 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Poenget mitt var at en dialekt ikke gjør en person mer attraktiv. Hvordan definerer du attraksjon da? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Men man har kanskje forskjellige forventninger til forskjellige dialekter, om enn ubevisst? LithitiumS liker sikkert Nordlands-dialekta fordi han tenker at jentene er ville i senga Lol, tror det er du som har slike tanker. Jeg gikk bare rett ut ifra dialekten, den smørte seg inn i hjertet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg