L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Men hva blir da vitsen? Stå å se på henne mens hu sover. Eventuelt besudle litt også. Eller vent! Jeg kan binde henne fast og putte på blindfold så vet hu ikke hvem det er som peller. Snakker vi ditt språk nå? 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg setter på en film og feter meg opp litt med snacks jeg nå, snakkes om en to-tre timer Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Stå å se på henne mens hu sover. Eventuelt besudle litt også. Eller vent! Jeg kan binde henne fast og putte på blindfold så vet hu ikke hvem det er som peller. Snakker vi ditt språk nå? I like it!!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja Håvard kunne gjort seg litt mer flid med den dialekta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gypsy, er det et lite spor på venstre side? Typ litt lenger oppe en volumtasten? Stikk en negl eller noe inn der så er det bare å vippe opp bakdekselet i alle fall. Ja, det var det. Prøvde forgjeves å dytte dekselet ned. Fikk det til nå. Forstår ingenting av den, og den får seg ikke på nett. Haha, great, great. Wi-fi eller mobilnett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I like it!!! Og jeg som bare hadde tenkt å foreslå en (uskyldig) putekrig i bare udnertøyet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Og jeg som bare hadde tenkt å foreslå en (uskyldig) putekrig i bare udnertøyet. Da må jeg få tak i nytt undertøy til anledningen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) VG imorgen: "Ungdomsskolelærer sexflørter på nettforum. Foreldre protesterer" Endret 7. mars 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Sikker på at du trenger det? Kanskje du skulle poste bilder i RPP iført diverse undertøy og så kan vi ha avstemning om hva som er finest og/eller om du egentlig trenger nytt for anledningen. Men uansett er det en god instilling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) "Ungdomsskolelærer poster sexy bilder på nettforum. Foreldre reagerer med avsky" Neste scenario: RPP frekventeres av fjortisene i klassen hun underviser. "SJEKK de puppa på lærern a!! fyyy faen!" Endret 7. mars 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 "Ungdomsskolelærer poster sexy bilder på nettforum. Foreldre reagerer med avsky" Det sier en del om foreldrene.. Søker opp hawte bilder av læreren til barna sine. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 VG imorgen: "Ungdomsskolelærer sexflørter på nettforum. Foreldre protesterer" Hey. Ikke lærer ennå. Jeg må bruke tiden jeg har før det på en verdifull måte. Sikker på at du trenger det? Kanskje du skulle poste bilder i RPP iført diverse undertøy og så kan vi ha avstemning om hva som er finest og/eller om du egentlig trenger nytt for anledningen. Men uansett er det en god instilling. Kan da ikke ha gamle filler til denne anledningen! Jeg hadde faktisk mye fint før, men jeg tror det liggen under senga til eksen, og jeg har ikke fått det tilbake Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Folket skal betale for overvåkning av seg selv, men ikke for infrastruktur av internett, digger det. Søren meg konge. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg hadde faktisk mye fint før, men jeg tror det liggen under senga til eksen, og jeg har ikke fått det tilbake Jeg hadde heller ikke gitt undertøyet ditt tilbake. Just sayin' Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan da ikke ha gamle filler til denne anledningen! Jeg hadde faktisk mye fint før, men jeg tror det liggen under senga til eksen, og jeg har ikke fått det tilbake Nei, best å være på den sikre siden og kjøpe noe skikkelig. Men da kan du jo heller poste bilder fra prøverommet Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ser dere diskuterer sexy undertøy og bilder av det. Noe annet har ikke jeg fått med meg på de siste sidene. Om dere skal legge ut bilder eller vurderer det kan dere gjerne sende meg en PM for å validere bildene, og for å se om de er brukbare. Dersom de er brukbare vil dere høre ei ringeklokke innen 24T. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nei, best å være på den sikre siden og kjøpe noe skikkelig. Men da kan du jo heller poste bilder fra prøverommet Føler det blir litt skjev maktfordeling her. Jeg kan ikke poste sånne bilder, når du ikke har posta et eneste bilde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan dere ikke bare sende hverandre en sexy PM? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ok, er jeg den eneste som ikke har fått med meg hvem Joseph Kony er? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ok, er jeg den eneste som ikke har fått med meg hvem Joseph Kony er? Nei. Noen opplys oss. Vær så snill. Jeg klikker snart av FB spam og nekter å se filmen som blir linka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg