Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Drittfilm. Så ille at jeg har faktisk fortrengt den. Eneste jeg husker er at jeg satt igjen dødsskuffa etter at den tydeligvis var jævlig oppskrytt. Jeg vil ha de minuttene tilbake. Og de fra da jeg så Mr. poppers Penguins. :(

Nå skuffer du meg Anfall :( Den er jo kjempebra. Og med legendariske sitater. Sånn som "Tennis?? I Frelsaren Jesu Kristi navn, Tennis??? Ka, har du fått AIDS ellar????" :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apropos film, jeg så faktisk "Hodejegerne" her om dagen. Ble positivt overrasket. Sjelden man er vitne til en norsk film som faktisk er seerverdig.

Jeg vet nå ikke det, jeg synes mange norske filmer er verdt å se og ganske bra.

Men så igjen, jeg liker også "Hora" og gleder meg til å kjøpe og se oppfølgeren, "Into the whore".

En av lærerne mine tok til og med opp den filmen som et eksempel på hva vi aldri måtte finne på å lage og mente den var verre enn Troll 2. :p

Lenke til kommentar

Apropos film, jeg så faktisk "Hodejegerne" her om dagen. Ble positivt overrasket. Sjelden man er vitne til en norsk film som faktisk er seerverdig.

Men så igjen, jeg liker også "Hora" og gleder meg til å kjøpe og se oppfølgeren, "Into the whore".

En av lærerne mine tok til og med opp den filmen som et eksempel på hva vi aldri måtte finne på å lage og mente den var verre enn Troll 2. :p

De beste norske filmene jeg liker so far: Izzat, Taxi, Tomme Tønner, Hodejegerne, Nokas og Max Manus. Skal også snart se Arme Riddere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nå skuffer du meg Anfall :( Den er jo kjempebra. Og med legendariske sitater. Sånn som "Tennis?? I Frelsaren Jesu Kristi navn, Tennis??? Ka, har du fått AIDS ellar????" :love:

Nei, det er du som skuffer meg. :( Vet ikke om jeg kan la deg bo her likevel.

Lenke til kommentar

De beste norske filmene jeg liker so far: Izzat, Taxi, Tomme Tønner, Hodejegerne, Nokas og Max Manus. Skal også snart se Arme Riddere.

Hver sin smak. :p

For min del er det: "De dødes tjern", "Fjols til fjells", "Pelle og Proffen: Døden på Oslo S", "Håkon Håkonsen", "Mongoland", "Villmark", "Trolljegeren", "Schpaaa", "Niding", "Kill Buljo", "Den som frykter ulven", "Bare skyer beveger stjernene", "Lime", "Slipp Jimmy Fri", og "Hodet over vannet", som jeg kommer på i farten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Der la du nettopp til en 4 filmer på burde se lista mi :thumbup:

Når jeg tenker over det var "Sønner" også bra. Og Varg Veum: I Mørket er Alle Ulver Grå var ganske bra den også. I hvertfall i forhold til forventningene mine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gypsy, er det et lite spor på venstre side? Typ litt lenger oppe en volumtasten? Stikk en negl eller noe inn der så er det bare å vippe opp bakdekselet i alle fall.

Ja, det var det. Prøvde forgjeves å dytte dekselet ned. Fikk det til nå. Forstår ingenting av den, og den får seg ikke på nett. Haha, great, great.

Lenke til kommentar

Nei, det er du som skuffer meg. :( Vet ikke om jeg kan la deg bo her likevel.

:cry:

Ikke vær lei deg. Om hu er vrang så kan du få lov av meg til å bo i roterommet/boden i gangen. Så kan jeg si fra når hu har lagt seg og når hu er på jobb sånn at du kan komme frem uten at hu ser deg. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ikke vær lei deg. Om hu er vrang så kan du få lov av meg til å bo i roterommet/boden i gangen. Så kan jeg si fra når hu har lagt seg og når hu er på jobb sånn at du kan komme frem uten at hu ser deg.

Men hva blir da vitsen? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...