Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan bytte mot en Hansa Juleøl fra i fjor? Drikker ikke slikt tull. Desuten er fiskegratengen spist opp nå Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Mens jeg har lyst på potetgull. Som vanlig. Du kan få mitt, jeg klarer ikke å spise opp posen her... er ikke sånn kjempegald i potetgull, bør ihvertfall være dip hvis jeg skal spise mye. Popcorn er bedre Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Potetgull er lett å skaffe. Jeg skal snart kjøpe en pose. Må bare vente til han jeg kjøpte hos i går er gått fra jobb. Småflaut å handle to dager på rad! Ehh, og han du handler hos bryr seg? - de tjener jo penger på at du handler. Jo oftere jo bedre. Dessuten har han sikkert ekspedert mange nok kunder siden i går til å huske når du var der sist... btw, du pleier å handle ofte? - i og med at du vet hvem som har hvilken vakt? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har potetgull OG dipp. Får se om man kan tillate seg å kose seg med det i kveld. :> Det er slikt jeg ikke tillater meg på andre dager enn fre-søn... Det er bedre å tillate det mandag til søndag. So say we all! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Potetgull er lett å skaffe. Jeg skal snart kjøpe en pose. Må bare vente til han jeg kjøpte hos i går er gått fra jobb. Småflaut å handle to dager på rad! Har du ikke flere steder å handle fra? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har potetgull OG dipp. Får se om man kan tillate seg å kose seg med det i kveld. :> Ikke ødelegge godt potetgull med ekkel dipp New Wave er i grunn en vanskelig sjanger å sette artister i, da mange har begynt der og så gått videre til punk, synthpop, techno, alternativ rock, pop etc. Siden New Wave kom opp, hørt noe på XTC? De er fantastiske. Potetgull er lett å skaffe. Jeg skal snart kjøpe en pose. Må bare vente til han jeg kjøpte hos i går er gått fra jobb. Småflaut å handle to dager på rad! Sånn tenker jeg og Jeg går alltid mye lengre enn nødvendig, fordi jeg ikke vil handle for mye i nærbutikken. Særlig siden det er så mange søte kassagutter der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Urolig i sengen? Ja, moren din var det. Heldigvis har jeg tau. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er jo dippen som får potetgullet til å nå nye og uante høyder! Det burde du jo vite. Samtidig er det dessverre mange av dippene som finnes i butikkene som rett og slett ikke holder mål. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fikk samme karakter som deg og begrunnelsen at drager, alver og magi ikke hadde noe i en fantasyfortelling å gjøre. I know. New Wave er i grunn en vanskelig sjanger å sette artister i, da mange har begynt der og så gått videre til punk, synthpop, techno, alternativ rock, pop etc. Siden New Wave kom opp, hørt noe på XTC? De er fantastiske. Jeg har hørt den låta fra "Mannen som elsket Yngve". Den er i alle fall fantastisk. Jeg spiser kun én dipp, og det er den cheddar-dippen man finner blant tacoingrediensene. Den er forøvrig fantastisk og jeg bruker den på alt snackrelatert. Fungerer også å dyppe bacon i den. Samtidig er jeg rimelig sær når det kommer til potetgull og pleier vanlgivis å bruke 1-2 måneder på å spise opp en pose. Og ikke en sånn stor pose heller. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har hørt den låta fra "Mannen som elsket Yngve". Den er i alle fall fantastisk. What, aldri lagt merke til at en av sangene deres er med der :O Nå fikk jeg lyst å se den. Bra film. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Du kan komme hit og se den med meg. Du kan få spise opp saltstengene jeg fikk i forrige uke. "Making Plans for Nigel" er med. I alle fall på soundtracket, men jeg mener å huske at jeg hørte den i filmen også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen som vet om det er noen triks for å få opp dekselet på en slik en? Får det ikke til. Idiotopplegg.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har du ikke flere steder å handle fra? Jeg er lat. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hey people Hva diskuteres nå? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 "Making Plans for Nigel" er med. I alle fall på soundtracket, men jeg mener å huske at jeg hørte den i filmen også. Å den ja, den er kjempebra. Men yndlingssangen min er Senses Working Overtime, tett fulgt av Dear God. Hey people Hva diskuteres nå? Kanelboller, potetgull, musikk, teite lærere. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Jeg har dem alle :!: Minus kanelboller. De er byttet ut med melkesjokolade og sour scoox. Endret 7. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har hørt den låta fra "Mannen som elsket Yngve". Den er i alle fall fantastisk. What, aldri lagt merke til at en av sangene deres er med der :O Nå fikk jeg lyst å se den. Bra film. Drittfilm. Så ille at jeg har faktisk fortrengt den. Eneste jeg husker er at jeg satt igjen dødsskuffa etter at den tydeligvis var jævlig oppskrytt. Jeg vil ha de minuttene tilbake. Og de fra da jeg så Mr. poppers Penguins. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg synes det er en knallfilm, men er enig med deg når det kommer til den jævla pingvin-filmen. Var eneste alternativet til film å se da jeg dro hjem fra New York i fjor. Jeg kunne jo sovet, men jødene som satt ved siden av oss, messet sånn at det var umulig. :| Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Off.... Nesten på vei ned for å micropoppe... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har hørt den låta fra "Mannen som elsket Yngve". Den er i alle fall fantastisk. What, aldri lagt merke til at en av sangene deres er med der :O Nå fikk jeg lyst å se den. Bra film. Drittfilm. Så ille at jeg har faktisk fortrengt den. Eneste jeg husker er at jeg satt igjen dødsskuffa etter at den tydeligvis var jævlig oppskrytt. Jeg vil ha de minuttene tilbake. Og de fra da jeg så Mr. poppers Penguins. Jeg måtte se Poppers Pingviner med lillesøstera mi en gang. Den suger balle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg