Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Er den hjemmelaget?

Nei, hva tar du meg for? :p

I tilbakemeldingen står det at jeg skriver veldig fint og har et godt ordforråd, men at «spenningsnovelle = krim» og at jeg derfor får karakter 3-.

LOL.

Fantastisk. Trolled by the teacher.

Lenke til kommentar

Jeg husker du lagde noen skillingsboller som ikke var "sammengrodd" der krydderet ligger, hvordan fikk du til det?

Jeg skjønner egentlig ikke helt hva du mener med sammengrodd :p

post-243904-0-94625100-1327850961_thumb.jpg

slik, fine snurrer....

Er det noen som ikke spiser kanelbollene rundt i sirkel?

Lenke til kommentar

post-243904-0-94625100-1327850961_thumb.jpg

slik, fine snurrer....

Er det noen som ikke spiser kanelbollene rundt i sirkel?

Føler egentlig ikke jeg gjør noe spesielt, er bare sånn de blir. Etter at jeg har pensla og tatt på sukker og kanel på deigen, så ruller jeg den sammen til en lang pølse, og kutter opp biter som er ca 2 cm lange, og da blir de bare sånn.

Og man skal selvfølgelig spise seg innover ^^

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Føler egentlig ikke jeg gjør noe spesielt, er bare sånn de blir. Etter at jeg har pensla og tatt på sukker og kanel på deigen, så ruller jeg den sammen til en lang pølse, og kutter opp biter som er ca 2 cm lange, og da blir de bare sånn.

Og man skal selvfølgelig spise seg innover ^^

Pensle?

Lenke til kommentar

Pensle?

Ja, med smør eller vann sånn at kanelet og sukkeret setter seg :)

Fuck dere!

Nå fikk jeg lyst på kanelboller!

Jeg har hatt en ordentlig drittdag og har mest lyst til å bare krølle meg sammen og se på film og spise kanelsnurrer :hrm:

Mens jeg har lyst på potetgull. Som vanlig.

Lenke til kommentar

Hva faen? Her får jeg tilbakemelding på «spenningsnovellen» min. Fikk jernteppe, og læreren kom bort til meg, pekte på oppgave 4 som innebar å skrive en spenningsnovelle, og foreslo at jeg kunne skrive om en fotballkamp. Der og da ville jeg helst ikke det, fordi jeg for det første ikke kunne forstå at å skrive om en fotballkamp er en spenningsnovelle, men gjorde det allikevel.

I tilbakemeldingen står det at jeg skriver veldig fint og har et godt ordforråd, men at «spenningsnovelle = krim» og at jeg derfor får karakter 3-.

LOL.

I know your pain.

I tiende kunne vi skrive en fantasyfortelling på engelskeksamen, så jeg pøste ut side opp og ned om drager og alver, magi og alskens slikt.

Fikk samme karakter som deg og begrunnelsen at drager, alver og magi ikke hadde noe i en fantasyfortelling å gjøre.

Det verste er at det hjalp faen ikke å klage heller, da jeg ikke fikk medhold for fem flate øre. -_-

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en finfin dag.

Har blogget litt mer og brukt flere timer på å gå gjennom musikksamlinga og sortere den enda mer.

New Wave er i grunn en vanskelig sjanger å sette artister i, da mange har begynt der og så gått videre til punk, synthpop, techno, alternativ rock, pop etc.

Var mye enklere å minske størrelsen på Oldies-mappa ved å opprette egne mapper for Soul og Disco.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...