L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lars: Vel. Jødene smakte bajz uansett, azza. xD Det kommer an på hvordan de tilberedes. Hvordan pleier du å gjøre det egetnlig. Helstekt over levende glør med muslim-saus så er det faktisk ganske så godt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Åååh, så du også er fruktens kkk? x)så jeg er rassist om jeg bryr meg om smak? Du hadde ikke stusset om nora var mugg-grønn?Jeg sa viktigst, ikke alt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Takk for de mentale bildene. For mer enn mentale bilder, besøk ww.ogri.... x) Jeg sa viktigst, ikke alt!Men hvis noe annet er det viktigste, kan vel ikke fargen stå i veien? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Denne diskusjonen ble for syk for meg. Jeg vender tilbake til tidenes nydeligste kjærlighetshistorie, jeg... Og Lars; Muslimsaus? Nå får du gi deg. Kristensaus er -mye- bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Og Lars; Muslimsaus? Nå får du gi deg. Kristensaus er -mye- bedre.Muslimsaus kommer som regel med et hint av hvitløk da. Var den slem? Ja den var slem. FY, Lars! FY! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kristensaus har jo den der barbariske smaken, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har lyst til å prøve Scientolog-saus en gang. Har hørt at det skal være en ganske rik smak... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Buddhistsaus er jo ganske bra om man får pysete gjester. Ganske snill smak på den. Men, ikke noe man lager for seg selv, heller. Edit: Dette blir straaaks for sykt for meg. oO Endret 6. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har lyst til å prøve Scientolog-saus en gang. Har hørt at det skal være en ganske rik smak... Spagettisaus er uansett above this world. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Buddhistsaus er jo ganske bra om man får pysete gjester. Ganske snill smak på den. Men, ikke noe man lager for seg selv, heller. om du tilsetter rødvin i sausen så får den litt styrke den også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men skal man servere rødvin eller hvitvin til menneskekjøtt egentlig? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men skal man servere rødvin eller hvitvin til menneskekjøtt egentlig?ganske salt kjøtt, så en ganske kraftig rødvin ville jeg gått for da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tror jeg ville gått for hvitvin, faktisk. Helt hvorfor er jeg ikke sikker på, men vil tro det passer... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men skal man servere rødvin eller hvitvin til menneskekjøtt egentlig?ganske salt kjøtt, så en ganske kraftig rødvin ville jeg gått for da Jeg hadde tippa hvitvin iom. at de sier det smaker nesten som kylling. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg hadde tippa hvitvin iom. at de sier det smaker nesten som kylling. Pleier de ikke si gris? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Pleier de ikke si gris?Jeg har hørt kylling Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har hørt kylling Jeg har hørt gris... oO Og okse, tror jeg. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har hørt gris... oOOg okse, tror jeg. x) Flott. Da har vi hørt alle variantene om noen bare påstår det smaker fisk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 han tyske kanibalen hadde ivartfall kjøpt inn rødvin til maten... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 han tyske kanibalen hadde ivartfall kjøpt inn rødvin til maten... Godt poeng.... Rødvin it is, then. Jaja. Kanskje hvitvin til tunge og eventuelle testikler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg