Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Nei, jeg synes det er helt konge med hyperkristne folk som ikke klarer å si annet enn kongekult, kongebra, helt konge, osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva faen? Her får jeg tilbakemelding på «spenningsnovellen» min. Fikk jernteppe, og læreren kom bort til meg, pekte på oppgave 4 som innebar å skrive en spenningsnovelle, og foreslo at jeg kunne skrive om en fotballkamp. Der og da ville jeg helst ikke det, fordi jeg for det første ikke kunne forstå at å skrive om en fotballkamp er en spenningsnovelle, men gjorde det allikevel.

I tilbakemeldingen står det at jeg skriver veldig fint og har et godt ordforråd, men at «spenningsnovelle = krim» og at jeg derfor får karakter 3-.

LOL.

Lenke til kommentar

I tilbakemeldingen står det at jeg skriver veldig fint og har et godt ordforråd, men at «spenningsnovelle = krim» og at jeg derfor får karakter 3-.

LOL.

Du skulle skrevet av det satt en sniper på taket av tribunen som skulle knerte den største spillern (av en eller annen god grunn), og at kampen var fikset så det ble straffekonk, og på siste av avgjørende spark skulle det fyres av.

Men kjipern da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...