Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) :----D Moroklumper. ^^ Men jeg er forsåvidt enig med deg. Edit: Og jeg skal faktisk lage fajitas. Det er supergodt. Endret 7. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Bra at noen er det. Vet at det er en fillesak, men er likevel litt småirriterende iblant. Fajitas med kylling eller svinekjøtt? Eventuelt biffstrimler. Endret 7. mars 2012 av Sidious Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nei, jeg synes det er helt konge med hyperkristne folk som ikke klarer å si annet enn kongekult, kongebra, helt konge, osv. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 BIFF Inn i tvangstrøya igjen med deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Damn you, Hedvig! Fiskegrateng fristet plutselig jævlig lite Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hedvig: Nomnom...ble mikromat på meg i dag. Skulle egentlig lage fajitas jeg også, men blir å utsette det til en annen dag. :] Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg fikk plutselig jævlig lyst på fiskegrateng... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Moahhahaha. Du kan kanskje få litt hvis du har noe godt å bytte mot det? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg er på vei til en restaurant hvor de har en fantastisk god pepperbiff! Og desserten? fy pokker i vold. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har funnet en ny kandidat for jenter som nesten gjør meg lesbisk. Not bæd. Hvorfor ikke bare bli bifil isteden? Hvem andre har du på lista di forresten? Meg Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 BIFF <-- jeg så faktisk den episoden i dag Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Moahhahaha. Du kan kanskje få litt hvis du har noe godt å bytte mot det? Er den hjemmelaget? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kylling! Jeg husker du lagde noen skillingsboller som ikke var "sammengrodd" der krydderet ligger, hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hva faen? Her får jeg tilbakemelding på «spenningsnovellen» min. Fikk jernteppe, og læreren kom bort til meg, pekte på oppgave 4 som innebar å skrive en spenningsnovelle, og foreslo at jeg kunne skrive om en fotballkamp. Der og da ville jeg helst ikke det, fordi jeg for det første ikke kunne forstå at å skrive om en fotballkamp er en spenningsnovelle, men gjorde det allikevel. I tilbakemeldingen står det at jeg skriver veldig fint og har et godt ordforråd, men at «spenningsnovelle = krim» og at jeg derfor får karakter 3-. LOL. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg husker du lagde noen skillingsboller som ikke var "sammengrodd" der krydderet ligger, hvordan fikk du til det? Jeg skjønner egentlig ikke helt hva du mener med sammengrodd Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I tilbakemeldingen står det at jeg skriver veldig fint og har et godt ordforråd, men at «spenningsnovelle = krim» og at jeg derfor får karakter 3-. LOL. Du skulle skrevet av det satt en sniper på taket av tribunen som skulle knerte den største spillern (av en eller annen god grunn), og at kampen var fikset så det ble straffekonk, og på siste av avgjørende spark skulle det fyres av. Men kjipern da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg