Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Mange man bor med / rundt, har ikke respekt for andres kjøleskap- og fryserinnhold! Bullshitt. Har delt bolig med 3 stk før. Aldri vært noe problem. Endret 7. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Utstår ikke tanken på å bo i kollektiv med ukjente folk. Har hørt så mange historier om tølpere som ikke klarer å rydde opp etter seg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Jeg har nå lyst til å prøve det jeg da, begynner å bli lei av å bo hjemme, og har ingen kjente å flytte sammen med. On another note: RAAAAAAAAAAAAAGE, jeg kommer på skolen for å finne ut at vi ikke har en 2. forelesning allikevel. Alle lo av meg fordi jeg droppa første forelesning, og kom 2 min før den var ferdig og alle skulle hjem. Endret 7. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Mange man bor med / rundt, har ikke respekt for andres kjøleskap- og fryserinnhold! Bullshitt. Har delt bolig med 3 stk før. Aldri vært noe problem. Kanskje ikke for deg, men det var det for meg. Det skjedde også bestekompisen min. Slikt er ganske subjektivt, lille venn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Endret ringetonenen til "I gotta feeling" til sjefen på jobb. Han er femtito år, og sliter med å endre tilbake. Tenker han skal få ha den en uke eller to. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Kanskje ikke for deg, men det var det for meg. Det skjedde også bestekompisen min. Slikt er ganske subjektivt, lille venn. Da vil jeg si at vedkommende har ingen respekt for deg og kompisen din, lille venn. Endret 7. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Faen ta postbud med dårlig tid! Kjøre inn i ræva mi og ødelegge hele resten av kjøretimen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Var i hvert fall ikke din feil, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Var i hvert fall ikke din feil, da. Det sa kjørelæreren også. Det verste er at bare 30 sekunder tidligere eller noe sånn bemerka jeg at hu lå så langt oppi ræva mi. Man skal ikke klare å kjøre inn i folk bare fordi jeg la meg i feil gir i et kryss.Spesielt når det står "SKOLE" med svære bokstaver bakpå bilen. Da holder man litt ekstra avstand. Hvertfall hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal splitte ut diskusjonen i en egen tråd eller ikke. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 mMmm ... Nybakt havrebrød med hvitost. Herlig og god lunch! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Heftige diskusjoner i den ellers useriøse forumkafèen var noe nytt. Edit: Slowpoked. Endret 7. mars 2012 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Jeg har splittet ut 49 50 innlegg over i denne tråden da diskusjonen om håndheving av trafikkreglene tok helt over. Vennligst bruk den tråden i videre. Endret 7. mars 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har splittet ut 49 50 innlegg over i denne tråden da diskusjonen om håndheving av trafikkreglene tok helt over. Vennligst bruk den tråden i videre. Unnskyld Skal du straffe oss? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Unnskyld Skal du straffe oss? Nei, ingen grunn til det. Bare tenkte det ble ryddigere med egen tråd. Ellers drukner alle andre som skulle komme inn her i den diskusjonen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nei, ingen grunn til det. Bare tenkte det ble ryddigere med egen tråd. Ellers drukner alle andre som skulle komme inn her i den diskusjonen. Nå har du satt hjernen i litt for seriøst modus, det er meninga at du skal komme med en dirty joke tilbake. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nei, ingen grunn til det, (dessverre ). Bare tenkte det ble ryddigere med egen tråd. Ellers drukner alle andre som skulle komme inn her i den diskusjonen. Nå har du satt hjernen i litt for seriøst modus, det er meninga at du skal komme med en dirty joke tilbake. Ble den bedre nå? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Næsj, tamt. Creds til meg for at jeg skrev en dugandes god skoleoppgave, samtidig som diskusjonen pågikk. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Jeg er veldig fornøyd! Tipper det er første gang noen har postet et stort bilde av en gråtende penis og teksten "l2kjør" i Trafikk-forumet. Endret 7. mars 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg er veldig fornøyd! Tipper det er første gang noen har postet et stort bilde av en gråtende penis og teksten "l2kjør" i Trafikk-forumet. Jeg synes det er ganske utrolig at jeg har poster i trafikkdelen Det hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg