Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå lyst til å prøve det jeg da, begynner å bli lei av å bo hjemme, og har ingen kjente å flytte sammen med.

On another note:

RAAAAAAAAAAAAAGE, jeg kommer på skolen for å finne ut at vi ikke har en 2. forelesning allikevel.

Alle lo av meg fordi jeg droppa første forelesning, og kom 2 min før den var ferdig og alle skulle hjem.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Mange man bor med / rundt, har ikke respekt for andres kjøleskap- og fryserinnhold!

Bullshitt. Har delt bolig med 3 stk før. Aldri vært noe problem.

Kanskje ikke for deg, men det var det for meg. Det skjedde også bestekompisen min.

Slikt er ganske subjektivt, lille venn.

Lenke til kommentar

Var i hvert fall ikke din feil, da. :p

Det sa kjørelæreren også. Det verste er at bare 30 sekunder tidligere eller noe sånn bemerka jeg at hu lå så langt oppi ræva mi. Man skal ikke klare å kjøre inn i folk bare fordi jeg la meg i feil gir i et kryss.

Spesielt når det står "SKOLE" med svære bokstaver bakpå bilen. Da holder man litt ekstra avstand. Hvertfall hadde jeg gjort det.

Lenke til kommentar

Heftige diskusjoner i den ellers useriøse forumkafèen var noe nytt.

Edit: Slowpoked.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Nei, ingen grunn til det. Bare tenkte det ble ryddigere med egen tråd. Ellers drukner alle andre som skulle komme inn her i den diskusjonen.

Nå har du satt hjernen i litt for seriøst modus, det er meninga at du skal komme med en dirty joke tilbake.

Lenke til kommentar

Nei, ingen grunn til det, (dessverre :( ). Bare tenkte det ble ryddigere med egen tråd. Ellers drukner alle andre som skulle komme inn her i den diskusjonen.

Nå har du satt hjernen i litt for seriøst modus, det er meninga at du skal komme med en dirty joke tilbake.

Ble den bedre nå? :dremel:
Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd! Tipper det er første gang noen har postet et stort bilde av en gråtende penis og teksten "l2kjør" i Trafikk-forumet.

Jeg synes det er ganske utrolig at jeg har poster i trafikkdelen :p Det hadde jeg aldri trodd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...