Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Okei, okei, okei, okei, okei.

Nå TROR jeg at jeg er klar for i morgen. Prøver ikke å overanalysere alt mulig og lete overalt etter tips, men har veldig angst for å stå foran en forsamling og fremføre noe.

• Snakke uformelt, ikke være bundet til en tekst jeg har pugget, snakke utifra den kunnskapen jeg har lest meg opp.
  • Puste jevnlig, og ikke for fort.
  • Snakke sakte og smile. Gi litt faen i å være nervøs.
  • Holde en penn jeg kan fikle med mens jeg snakker.
  • Ha en vannflaske ved siden av meg, som jeg kan drikke av hvis jeg får en rar stemme.

THIS IS IT!!!!!! Jeg skal faen meg få en femmer på denne presentasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

[*]Holde en penn jeg kan fikle med mens jeg snakker.

Det der kan bli jævlig forstyrrende for de som hører på deg. Spørs hvor mye du filker da, men ser for meg at det er lett å fikle litt for mye med den helt ubevisst pga. du er så nervøs. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvor skal jeg gjøre av henda mine ellers? Ser jo så dumt ut å bare stå rett opp og ned, eller hvis jeg skal stå og ta i håret mitt... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg gjøre av henda mine ellers? Ser jo så dumt ut å bare stå rett opp og ned, eller hvis jeg skal stå og ta i håret mitt... :dontgetit:

Hold deg selv i hånda, ha hendene bak ryggen, bruk armene dine til å hjelpe til når du snakker (kroppsspråk) osv :p

Men altså, hvis det hjelper deg å ha en penn så synes jeg du skal gå for det.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal hun fikle med en penn under presentasjonen? Med mindre hun skal bruke den til å peke på noe eller illustrere, kommer dette bare til å bli et irritasjonsmoment for de som hører på.

Jeg sa HVIS det hjelper henne, etter å ha lista opp andre ting som hun bør gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva er det som er så bra med eget kjøkken? Synes et fellesrom er viktig, "sosialt" sitte sammen og se på tv/film...

Slipper andre sitt rot, slipper at andre bruker komfyren når du skal lage mat, får hele kjøleskapet for deg selv, og privatliv? For å nevne noe.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal hun fikle med en penn under presentasjonen? Med mindre hun skal bruke den til å peke på noe eller illustrere, kommer dette bare til å bli et irritasjonsmoment for de som hører på.

Som det faktum at du har skiftet avatar igjen, unge mann? :p

Hva er det som er så bra med eget kjøkken? Synes et fellesrom er viktig, "sosialt" sitte sammen og se på tv/film...

Slipper andre sitt rot, slipper at andre bruker komfyren når du skal lage mat, får hele kjøleskapet for deg selv, og privatliv? For å nevne noe.

Slippe at fryseren er fylt med de særeste ting, slik at du aldri har plass, og uansett hvor mange ganger du prater med de du bor med om det, så får du ikke plass i fryseren eller i kjøleskapet? -_-

Det verste jeg vet med å dele kjøleskap med noen er fortsatt det at maten min alltid forsvinner, uansett.

Nytter ikke å skrive navn og slikt på hele greia med sprittusj. Ei heller å prate med de du bor med / naboene. Mange man bor med / rundt, har ikke respekt for andres kjøleskap- og fryserinnhold!

Og som Gypsy nevner, muligheten til å alltid kunne bruke komfyren / stekeovnen, fordi den ikke er opptatt av kjerringer som på død og liv skal lage mat hele tiden (og sette kjøkkenbordet like foran komfyren, sånn at andre ikke kan lage mat mens de spiser). ><

Aldri mer bo i kollektiv eller bofellesskap. :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...