LithitiumS Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Uforsvarlige folk, ungdommen nå til dags. Fysj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Okei, okei, okei, okei, okei. Nå TROR jeg at jeg er klar for i morgen. Prøver ikke å overanalysere alt mulig og lete overalt etter tips, men har veldig angst for å stå foran en forsamling og fremføre noe. Snakke uformelt, ikke være bundet til en tekst jeg har pugget, snakke utifra den kunnskapen jeg har lest meg opp. Puste jevnlig, og ikke for fort. Snakke sakte og smile. Gi litt faen i å være nervøs. Holde en penn jeg kan fikle med mens jeg snakker. Ha en vannflaske ved siden av meg, som jeg kan drikke av hvis jeg får en rar stemme. THIS IS IT!!!!!! Jeg skal faen meg få en femmer på denne presentasjonen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ikke det røffe språket unge dame. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Slutt å bekymre deg, prøv å ta det som det kommer. Hvis du overforbereder deg mister du fokusen og glemmer ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 [*]Holde en penn jeg kan fikle med mens jeg snakker. Det der kan bli jævlig forstyrrende for de som hører på deg. Spørs hvor mye du filker da, men ser for meg at det er lett å fikle litt for mye med den helt ubevisst pga. du er så nervøs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Funfact: Alle som syter over å ha mistet lappen burde aldri fått den til å begynne med. Amen Lord. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Gled deg til presentasjonen istedenfor å grue deg. Gjerne "tving deg" til å være en av de første også. Slik løste jeg min presentasjons-angst da jeg gikk på skole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvor skal jeg gjøre av henda mine ellers? Ser jo så dumt ut å bare stå rett opp og ned, eller hvis jeg skal stå og ta i håret mitt... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Et annet tips er å se i veggen i andre enden av rommet i stedet for de som hører på deg. Endret 6. mars 2012 av Al Capone 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Hvor skal jeg gjøre av henda mine ellers? Ser jo så dumt ut å bare stå rett opp og ned, eller hvis jeg skal stå og ta i håret mitt... Bruk hendene til å snakke med. Gjerne bruk fingrene til å huske viktige punkter og stikkord. Endret 6. mars 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvor skal jeg gjøre av henda mine ellers? Ser jo så dumt ut å bare stå rett opp og ned, eller hvis jeg skal stå og ta i håret mitt... Hold deg selv i hånda, ha hendene bak ryggen, bruk armene dine til å hjelpe til når du snakker (kroppsspråk) osv Men altså, hvis det hjelper deg å ha en penn så synes jeg du skal gå for det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvorfor skal hun fikle med en penn under presentasjonen? Med mindre hun skal bruke den til å peke på noe eller illustrere, kommer dette bare til å bli et irritasjonsmoment for de som hører på. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvorfor skal hun fikle med en penn under presentasjonen? Med mindre hun skal bruke den til å peke på noe eller illustrere, kommer dette bare til å bli et irritasjonsmoment for de som hører på. Jeg sa HVIS det hjelper henne, etter å ha lista opp andre ting som hun bør gjøre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hva er det som er så bra med eget kjøkken? Synes et fellesrom er viktig, "sosialt" sitte sammen og se på tv/film... Slipper andre sitt rot, slipper at andre bruker komfyren når du skal lage mat, får hele kjøleskapet for deg selv, og privatliv? For å nevne noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hvorfor skal hun fikle med en penn under presentasjonen? Med mindre hun skal bruke den til å peke på noe eller illustrere, kommer dette bare til å bli et irritasjonsmoment for de som hører på. Som det faktum at du har skiftet avatar igjen, unge mann? Hva er det som er så bra med eget kjøkken? Synes et fellesrom er viktig, "sosialt" sitte sammen og se på tv/film... Slipper andre sitt rot, slipper at andre bruker komfyren når du skal lage mat, får hele kjøleskapet for deg selv, og privatliv? For å nevne noe. Slippe at fryseren er fylt med de særeste ting, slik at du aldri har plass, og uansett hvor mange ganger du prater med de du bor med om det, så får du ikke plass i fryseren eller i kjøleskapet? -_- Det verste jeg vet med å dele kjøleskap med noen er fortsatt det at maten min alltid forsvinner, uansett. Nytter ikke å skrive navn og slikt på hele greia med sprittusj. Ei heller å prate med de du bor med / naboene. Mange man bor med / rundt, har ikke respekt for andres kjøleskap- og fryserinnhold! Og som Gypsy nevner, muligheten til å alltid kunne bruke komfyren / stekeovnen, fordi den ikke er opptatt av kjerringer som på død og liv skal lage mat hele tiden (og sette kjøkkenbordet like foran komfyren, sånn at andre ikke kan lage mat mens de spiser). >< Aldri mer bo i kollektiv eller bofellesskap. :| Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen som vet om det er områder i London jeg bør unngå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Stamford Bridge. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Facebook nede. WHAT TO DO?! Endret 7. mars 2012 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Facebook fungerer helt fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg