multisync Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vet det ja, da begynner man å komme farlig nærme utkanten der heimert blir tilgjengelig Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 My, God. Jeg tror ikke en dusj har føltes så godt noen sinne. I hele menneskehetens historie. Fordi du var veldig veldig skitten, eller fordi det skjedde spesiell ting i dusjen? If so, please share Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 jeg bor i Re, hvis du vet hvor det er. Re vil for alltid være en svart del av min livshistorie. Drittsted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Fordi du var veldig veldig skitten, eller fordi det skjedde spesiell ting i dusjen? If so, please share Jeg er alltid veldig, veldig skitten. Uansett hvor mye jeg dusjer blir jeg ikke mindre skitten.Det mest spesielle som skjedde i dusjen må være at jeg barberte pungen for første gang på et par uker. Og det er spesielt. Pleier ikke la det gå så lang tid. Jeg så ut som en overmoden potet med groer over alt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvem gleder seg noe jævelig til NAV i morgen? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 jeg bor i Re, hvis du vet hvor det er. Re vil for alltid være en svart del av min livshistorie. Drittsted. why? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 http://www.gjengangeren.no/nyheter/tok-ikke-hensyn-til-vegarbeid-1.6285412 Justismord av UP. Skulle aldri mista lappen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Justismord av UP. Skulle aldri mista lappen. Det må være første gang i historien jeg hører noen påstå noe slikt. Hva er din side av saken? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Dewd, jeg mista lappen i to måneder pga jeg ikke hørte en politibetjent si stop. i know the feeling Endret 6. mars 2012 av Balli Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvem gleder seg noe jævelig til NAV i morgen? Ikke jeg, for jeg skal ikke på NAV i morra. Men jeg kan gjette litt vilt. Du? Fy fader, du er litt av en gjetter du, Lars!! Men ikke se NAV? Er jo oblig. for alle nordmenn å se alt av Atle Antonsen... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det må være første gang i historien jeg hører noen påstå noe slikt. Hva er din side av saken? Har grini om den saken flere ganger i kafèen, men greia var at det var veiarbeid tidligere på dagen. Derav 70-sonen. Disse skiltene skulle vært tildekket på kvelden (da jeg kjørte der), slik at det skulle vært 100-sone. (Som det vanligvis er.) Men neida, UP-betjenten ville whippe ut kuken sin og vise hvor stor den var og ga meg megabot på 10 lapper og 5 måneder som fotgjenger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg er alltid veldig, veldig skitten. Uansett hvor mye jeg dusjer blir jeg ikke mindre skitten. Det mest spesielle som skjedde i dusjen må være at jeg barberte pungen for første gang på et par uker. Og det er spesielt. Pleier ikke la det gå så lang tid. Jeg så ut som en overmoden potet med groer over alt. Det er kjedelig å dusje når man må shave seg da. Det kommer ganske langt opp på min hatliste over gjøreting. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Justismord av UP. Skulle aldri mista lappen. Synes det var helt riktig gjort. Balli, Er du DØV?! btw, kan ikke være gyldig, seriøst? Du ødder med meg nå, ikke sant? Endret 6. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det er kjedelig å dusje når man må shave seg da. Det kommer ganske langt opp på min hatliste over gjøreting. Å rake går raskt. Null stress egentlig.Ting som kommer på hatlista mi: - "parre" sokker - støvsuge - snakke med NAV og andre offentlige kontorer - betale regninger Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Rake tar jo lang tid, er alltid noe løv som ikke vil opp fra bakken. See what I did there? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) http://www.gjengangeren.no/nyheter/tok-ikke-hensyn-til-vegarbeid-1.6285412 Justismord av UP. Skulle aldri mista lappen. Ouchi bauchi. Men når skiltene IKKE var tildekket og IKKE var andre skilt som feks begrenset 70-sonen til en bestemt tidsperiode er det vel 70. Den som steker lappen må tåle bussen. Dessuten er det jo genialt å kjøre i 113 når du nettopp har fått lappen og da. edit. faen som denne mobilen skal rette på meg da! Endret 6. mars 2012 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvor finner man statistikken over antall innlegg man har skrevet i mnd, når det var mest aktivitet på forumet osv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Wut? Den som steker lappen må tåle bussen? Begynt på de harde drugsene igjen, kake? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Tror vi sier natta, så er vi fit for fight i morgen. Minn meg på å forberede meg på intervju er dere snille Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Justismord av UP. Skulle aldri mista lappen. Synes det var helt riktig gjort. Balli, Er du DØV?! btw, kan ikke være gyldig, seriøst? Du ødder med meg nå, ikke sant? nei, det var grunnlaget for dommen, og nei jeg er ikke døv, dog det at politibetjenten er på andre siden av bilen hjelper lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg