Yavel Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Her har det vært telefonterror siden kl9, sist nå var det en som kjeda seg på jobb, så han snakka til meg i en halv time! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Innrøm det, det var deg, ikke sant? Det var ikke meninga at han skulle legge ut meldingene på nettet da, men det viser sikkert hvor glad han egentlig er i meg!!!!!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg misliker stengevakter. er for mye å huske å gjøre. 1 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 http://crazyartideas.com/crazy-girl-texting/ Wow. Just... Wow... kvinner... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Godt noen av dere innrømmer det! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har aldri lagt skjul på at jeg er helt sprø. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ja. Vi er alle sånn. Kleng, kleng, kleng. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Lite er som å kunne drikke seg snydens, med god samvittighet, midt i uka. Herlig med sjef som ga meg hele onsdagen fri siden jeg skal på konsert i kveld. edit: Glemte hvor dårlig med aktivitet det er her inne før kl 3. Får underholde meg selv litt da. http://www.youtube.com/watch?v=mnK61zpLLp4 Endret 6. mars 2012 av Nyhus 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Satan, nå begynner jeg å få problemer med å holde meg våken. På tide med koffeinpåfyll. Kelner, jeg tar en dobbel espresso! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Mer eller mindre. Ufrivillig. Ble halvannen time med søvn i natt. Og nå sitter jeg barnevakt. Hadde store planer om å få meg en halvtime på øyet mens gullungen fikk seg en middagshvil, men for en gangs skyld så nekta hu plent å sove. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Livet er hardt og urettferdig, ingen tvil om det. Var du 100% uthvilt ville den utvilsomt sovi som en stein. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Uten tvil. Det har aldri vært noe problem tidligere. Heldigvis har jeg fri tilgang til espressomaskin. Det hjelper litt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Espresso eier. Folk som kaller det ekspresso, not so much. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Godwin! Jeg kan nå bli enda latere. Ligge i senga med nettbrettet og spille Super Nintendo-spill med den faktiske spaken til Super Nintendoen min. Lenge leve! Emu og ROM er lov så lenge man eier maskina og spillet, eller har ikke det noe som helst å si? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det er dømt til å bli en fantastisk konsert. http://www.youtube.com/watch?v=LgQLCCuznYA Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvem i helvete arkiverer kritisk jobbdata i hundrevis med undermapper? Og attpåtil klager over at de ikke får tilgang lengre? Møkkamennesker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 fjerna noen folk på facebook. håper de ikke blir såra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hvem i helvete arkiverer kritisk jobbdata i hundrevis med undermapper? Og attpåtil klager over at de ikke får tilgang lengre? Møkkamennesker. Hvorfor tror du jeg er tømrer istedenfor å jobbe med data? Thats why. Mennesker/kontorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg