Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jatakk, begge deler. Pluss på litt røde druer også. Grønne stenfrie druer er best da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Grønne stenfrie druer er best da Sant, men det passet liksom ikke med grønne druer i den sammensetningen der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sant, men det passet liksom ikke med grønne druer i den sammensetningen der. joda. Grønt og rødt er sånne farger du masa om den gangen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg er gullfisk. Hva faen snakker du om Lars? x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg er gullfisk. Hva faen snakker du om Lars? x) sånn på andre siden av fargesirkel eller noe. sånn at de utfyller hverandre og er harmoniske og gode venner sak. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 sånn på andre siden av fargesirkel eller noe. sånn at de utfyller hverandre og er harmoniske og gode venner sak. Åååh, slik ja. Men grønne druer hadde fremdeles skilt seg ut. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sant, men det passet liksom ikke med grønne druer i den sammensetningen der. litt forskjellige farger er jo pent da liker blå og sort jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Åååh, slik ja. Men grønne druer hadde fremdeles skilt seg ut. x) Jeg trodde da ikke DU hadde problemer med ting som skiller seg ut. ER DU FRUKT-RASIST KANSKJE? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg trodde da ikke DU hadde problemer med ting som skiller seg ut. ER DU FRUKT-RASIST KANSKJE?Hun vara rassist? Hvaa?! Steine! Steine! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Åååh, slik ja. Men grønne druer hadde fremdeles skilt seg ut. x) Jeg trodde da ikke DU hadde problemer med ting som skiller seg ut. ER DU FRUKT-RASIST KANSKJE? Hun er med i fruktverdenens kkk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 FAEN! Hvordan busta dere meg? Personlig så synes jeg det var ganske avslørende at du dømte druer ut fra farge og ikke smak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Dere er så latterlig merkelige, hele gjengen. :-| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det ikke fargen som er viktig da? Hvem bryr seg om smaken, liksom? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det ikke fargen som er viktig da? Hvem bryr seg om smaken, liksom? Det var det Hitler sa også. Og du vet hvordan det endte for han.Det samme skjer nok med deg også. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det ikke fargen som er viktig da? Hvem bryr seg om smaken, liksom? smaken på frukten er jo viktigst... akuratt som personligheten til jenter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) smaken på frukten er jo viktigst... akuratt som hos jenter Endret 6. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 smaken på frukten er jo viktigst... akuratt som personligheten til jenter Åååh, så du også er fruktens kkk? x) Lars: Vel. Jødene smakte bajz uansett, azza. xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 smaken på frukten er jo viktigst... akuratt som personligheten til jenter Du hadde ikke stusset om nora var mugg-grønn? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du hadde ikke stusset om nora var mugg-grønn? Takk for de mentale bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg