Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Om ca 36 timer sitter jeg på flyet på vei til Bardufoss(!) for å delta på en 17-dagers repøvelse.. fml. Ikke så langt unna det, for meg. Skal jeg smugle HB til deg? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja alle utenom meg basically. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Om ca 36 timer sitter jeg på flyet på vei til Bardufoss(!) for å delta på en 17-dagers repøvelse.. fml. Forsvaret gjør menn av gutter.Repøvelse gjør gutter av menn. Iflg sjefen min er repøvelser bare en 4-5 dager lang tur i skogen med festing for gamle gubber. Og ingen av befalene gidder å bråke med dem heller, selv om de har sprit i bagasjen. Det er jo ikke som om disse førtisene med ølvom skal rett ut i krigen snart heller. Endret 5. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvorfor er ikke violert et norsk ord? Er jo så vakkert og beskrivende. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Om ca 36 timer sitter jeg på flyet på vei til Bardufoss(!) for å delta på en 17-dagers repøvelse.. fml. Ikke så langt unna det, for meg. Skal jeg smugle HB til deg? Hehe, kanskje det. Du kan gi meg et møtepunkt, skal for det meste kjøre rund med beltevogn Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Har vært våken i 38 timer. Sov godt Nathalie Endret 5. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har vært våken i 38 timer. LEGG DEG! Dere er tøser hele gjengen. Du er slem God natt. Natta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvorfor er ikke violert et norsk ord? Er jo så vakkert og beskrivende. Fordi man lager ikke norske ord av å erstatte "ated" med "ert". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Natta Nathalie, og natta alle søte sukkertopper Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Men "pea" er liksom helt greit? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Om ca 36 timer sitter jeg på flyet på vei til Bardufoss(!) for å delta på en 17-dagers repøvelse.. fml. Beltevogn? Ikke si med du tilhørte samband? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dere er tøser hele gjengen. Bedre å være Tøs, enn å ikke få noe Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har vært våken i 38 timer. LEGG DEG! Dere er tøser hele gjengen. Du er slem God natt. Natta Klarte meg på jobb i dag da, er litt svart under øyene da... God natt, og ikke noe tull. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Om ca 36 timer sitter jeg på flyet på vei til Bardufoss(!) for å delta på en 17-dagers repøvelse.. fml. Beltevogn? Ikke si med du tilhørte samband? Jepp. Innkalt fordi de ikke klarer å utdanne nok sjåfører i januarkontigenten eller noe.. Fikk selvfølgelig ikke fritak, som alle de andre fra min gamle tropp fikk, utenom èn til.. Endret 5. mars 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 God natt, og ikke noe tull. Gonatt og jeg liker tull. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dere er tøser hele gjengen. Bedre å være Tøs, enn å ikke få noe Egentlig ikke.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jepp. Innkalt fordi de ikke klarer å utdanne nok sjåfører i januarkontigenten eller noe.. Fikk selvfølgelig ikke fritak, som alle de andre fra min gamle tropp fikk, utenom èn til.. Hahahahahaha. Herregud, jeg er glad jeg ikke fikk tatt lappen i militæret. Var selv i Samband for en god del år siden, var kjempegøy som multinode. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Dere er tøser hele gjengen. Bedre å være Tøs, enn å ikke få noe Egentlig ikke.. Er det vel! Laksen trives best i vannet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg