Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nei, jeg har jo akkurat vendt meg til den du har nå. Nemlig Se på det som en form for hjernetrim Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nemlig Se på det som en form for hjernetrim Du risikerer at jeg overser postene dine fordi jeg tror det er en random som har snubla inn i tråden. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fikk en morsom tanke når jeg så en som jogget på vei til butikken. Fristet å leie en rullator for å sitte i den oppå en tredemølle på et treningssenter Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du risikerer at jeg overser postene dine fordi jeg tror det er en random som har snubla inn i tråden. Da er du en dårlig moderator, du må lese alle postene. Tenk om Bundy brått linker til masse penisbilder av seg selv? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Nemlig Se på det som en form for hjernetrim Du må ikke finne på å bytte! Den du har er så nyyyyyydelig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tenk om Bundy brått linker til masse penisbilder av seg selv? http://i.imgur.com/jZ9A3.jpg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tenk om Bundy brått linker til masse penisbilder av seg selv? Bundy har jeg kontroll på. Nettopp av den grunn. Kan jo ikke gå glipp av sjansen til å lagre bildene av penisen hans i fapfolderen min. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Du må ikke finne på å bytte! Den du har er så nyyyyyydelig Takk Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Fikk en morsom tanke når jeg så en som jogget på vei til butikken. Fristet å leie en rullator for å sitte i den oppå en tredemølle på et treningssenter Prøvde å finne noe slikt på youtube, men fant noe enda mere awsome: http://www.youtube.com/watch?v=hsyDqlRrSWE Endret 5. mars 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Bundy har jeg kontroll på. Nettopp av den grunn. Kan jo ikke gå glipp av sjansen til å lagre bildene av penisen hans i fapfolderen min. Jeg har bare ett bilde av Bundy jeg, og jeg tror jeg kanskje har sletta det med et uhell :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Stilig oppførsel! Kanskje hun håper at hvis hun bare flørter med de som er opptatt så ser folk på henne som "en av gutta" bare med pupper, whereas hvis hun flørter med noen som er single så ... kan det være hun havner i en uønsket situasjon. Tja, det kan jo være det at hun syns det er "trygt" å bare flørte med de som er opptatte. Og de setter såklart pris på den ekstra oppmerksomheten..mens det ellers i avdelinga går i "hun virker så billig", eller "Å har hun vært for lenge uten xxxxx nå?" når hun springer avgårde for å finne en av sine opptatte flørteobjekter. Ta fredag som et eksempel, hver gang en av de utvalgte satte seg i nærheten av henne, hang hun rundt skuldrene deres. Hvis f.eks. en av vi som er single satt i nærheten, ble vi omtrent ignorert. Snodig kvinne. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ta fredag som et eksempel, hver gang en av de utvalgte satte seg i nærheten av henne, hang hun rundt skuldrene deres. Hvis f.eks. en av vi som er single satt i nærheten, ble vi omtrent ignorert. Snodig kvinne. Fins mange merkelige folk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Opp om 7,5t, må sove. Men er lys våken... Kunne tatt en joggetur. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fins mange merkelige folk. Yo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fins mange merkelige folk. Representin' Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Representin' Jeg tror en stor andel av oss er samla her i skrivende stund. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hva slags reklamebyrå er det som syns det er DRITLURT å slenge en popup-splash for tamponger midt oppå teksten på nyhetsnettsider som man ikke får lukket? Den scroller med skjermen også, helt til den forsvinner etter 30 sek. IRRITASJON. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Om ca 36 timer sitter jeg på flyet på vei til Bardufoss(!) for å delta på en 17-dagers repøvelse.. fml. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Om ca 36 timer sitter jeg på flyet på vei til Bardufoss(!) for å delta på en 17-dagers repøvelse.. fml. Forsvaret gjør menn av gutter.Repøvelse gjør gutter av menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg